سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مردم نباید تاوان خسارات ناشی از تاخیر مجریان طرح مسکن مهر را بپردازند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت : مردم نباید تاوان خسارات ناشی از تاخیر مجریان طرح مسکن مهر را بپردازند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حسین محمدزاده با بیان اینکه مجریان طرحهای مسکن مهر چه شرکت های انبوه ساز و چه تعاونی های مسکن باید به تعهدات خود عمل کنند، افزود: در قراردادهای مزبور این بند وجود دارد که اگر قیمت مصالح اصلی بیش از درصد معین افزایش داشته باشد، میزان افزایش به نحوی در بهای تمام شده مسکن،محاسبه و اعمال شود.

وی افزود : از سویی با افزایش قابل توجه قیمت مصالح ساختمانی مواجه هستیم و از سویی برخی کسانی که برای اجرای طرحهای مسکن مهر از مردم پول دریافت کرده و موظف به تحویل مسکن در زمان مشخص شده اند، سهل انگاری نموده و طرح های خود را در زمان مقرر اجرا نکرده اند.

محمدزاده خاطر نشان کرد : در تمام کشور نمی توان در مورد محاسبه قیمت تمام شده براساس نسخه واحدی عمل کرد زیرا برخی طرح ها قبل از افزایش قیمت ها باید تحویل می شد که به علت درست عمل نکردن پیمانکار تحویل نشده است لذا نمی توان انتظار داشت که مالکان تاوان این تاخیر و سهل انگاری را بپردازند.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی افزود: تغییرات منطقی در قیمت مسکن مهر را قبول داریم اما اگر قرار بوده است که طرحی قبل از افزایش قیمت ها تحویل شود، مجری آن نباید اکنون از این شرایط سوء استفاده کند./س

 

برچسب ها: مردم ، پرداخت ، خسارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.