سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

كلیات پروپوزال تحقیقاتی شركت آب منطقه ای درباره تحلیل ریسك آب رسانی اردبیل به تصویب رسید

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: كلیات پروپوزال تحقیقاتی شركت آب منطقه ای درباره تحلیل ریسك آب رسانی اردبیل به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سیدكمال الدین میرجعفریان در جلسه كارگروه عمرانی و تاسیسات شورای پدافند غیر عامل استان افزود: كلیات این پروپوزال با عنوان تحلیل ریسك سیستم آب رسانی اردبیل با هدف بررسی میزان آسیب پذیری تاسیسات آب رسانی شهر اردبیل و عواقب آن در برابر زلزله تهیه شده است.

وی ارائه برنامه مقاوم سازی ، سیستم آب رسانی پشتیبان و كسب آمادگی برای بحران را از دیگر بخش های این پروپوزال اعلام كرد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح جامع مطالعاتی انتقال آب چشمه گورگور به اردبیل با هدف تامین آب آشامیدنی شهرهای اردبیل و سرعین هم مورد بررسی قرار گرفته و قرار است مشاور طرح برنامه های دستگاه های اجرایی در این زمینه را احصا و در طرح مد نظر قرار دهد.

میر جعفریان در بخش دیگری از سخنان خود از تشكیل كارگروه های تخصصی راه و شهرسازی ، امداد و نجات و كارگروه پشتیبانی و خدمات شهری در كارگروه عمرانی و تاسیسات شورای پدافند غیرعامل استان خبر داد.

وی افزود: این كارگروه ها برای شناسایی سایر تهدیدات و آسیب پذیری ها و نیز ارائه راهكارهای مناسب برای افزایش ایمنی در حوزه های موصوف فعالیت خواهند كرد.

معاون استاندار بر اهمیت مطالعات پدافند غیرعامل در اجرای طرح های مهم استانی تاكید كرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید مشاوران طرح ها را برای اعمال ملاحظات پدافند غیرعامل در انجام مطالعات ملزم كند/س 

برچسب ها: اردبیل ، تحلیل ، ریسک ، آبرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.