سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

سنددار شدن 10 هزار هکتار از اراضی ملی دهگلان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهگلان از سنددار شدن 10 هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان و تثبیت مالکیت دولت بر این اراضی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، نصری از سنددار شدن 10 هزار هکتار از اراضی ملی با 18 پلاک ثبتی در دهگلان خبر داد و گفت: پس از سیر مراحل قانونی از جمله مقررات ماده دو و نقشه‌برداری از پلاک‌های حوزه شهرستان برای بیش از 10 هزار هکتار از اراضی ملی از طریق اجرای ماده 13 و 39 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدام به گرفتن سند مالکیت به‌ نام دولت جمهوری اسلامی شده تا ضمن تملک دولت بر این اراضی، زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی فراهم شود.
وی افزود: مستندسازی اموال، انتقال و تنظیم صحیح قراردادها در زمان واگذاری اراضی، رفع تجاوز و خلع ید از زمین‌های تصرفی و تجاوز شده توسط زمین‌خواران و ارائه اسناد مدون به مراجع قضایی از مهم‌ترین مزایای سنددار شدن اراضی ملی و طبیعی این شهرستان است.
رئیس منابع طبیعی دهگلان گفت: تاکنون در این شهرستان 138 پلاک ثبتی به میزان 80 هزار هکتار منابع طبیعی به صورت پوشش‌های مرتعی وجود دارد./س
برچسب ها: ملی ، سند ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.