سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دربی هندبال خراسان؛

سرمربی تیم ثامن مشهد:می خواهیم برنده شهرآورد باشیم

علیرضا حبیبی گفت: دیدار حساسی مقابل سبزوار داریم و می خواهیم این شهرآورد را ببریم.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: از هفته هفدهم لیگ برتر روز پنجشنبه 3 اسفند دیدار سخت و نفسگیری مقابل ثامن سبزوار داریم که باید هوشیار باشیم و این شهرآورد را به نفع خود به پایان ببریم.
 
سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد  تصریح کرد: سبزوار تیم منسجم و خوبی است که از بازیکنان خارجی سود می برد و مربی اسپانیایی دارد و نباید از این تیم غفلت کرد ما برای برد به میدان می رویم و امیدوارم که بتوانیم 2 امتیاز حیاتی را بگیریم و قهرمانی خود را مسجل کنیم.
 
حبیبی در ادامه گفت: ما میهمان سبزواری ها هستیم و انتظار داریم تماشاگرانی که در سالن دیدار حضور خواهند داشت بدون حاشیه از تیم های خود طرفداری کنند.
 
وی گفت: در دیدار های فردا به احتمال اینکه قهرمان یک هفته مشخص شود خیلی زود است و با توجه به اینکه به کسب سهمیه مسابقات جام باشگاه های آسیا نزدیک شدیم قهرمانی را نیز می خواهیم تا اتفاقات خوشایند تیم مان بیشتر شود.
 
حبیبی تأکید کرد: سپاهان نیز یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات بود که در باخت هفته شانزدهم مقابل ما از این جایگاه فاصله گرفت و به نظر این تیم نتواند در شرایطی که دو هفته مانده تا رقابت های لیگ به پایان برسد کاری کند.
 
وی گفت: اتفاق جالبی که در لیگ 91 رخ داده است این است که مانند سال های گذشته تیم خاصی قهرمان نیست و تا دقیقه 90 هنوز مشخص نیست چه تیمی به این عنوان دست خواهد یافت و خود این کار باعث می شود که تیم های دیگر با انگیزه و روحیه بالایی به میدان بروند.
 
حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: هندبال کشورمان روند رو به جلویی را طی می کند و برنامه مشخص را دنبال می کند بازیکنان کشورمان چیزی از بازیکنان خارجی کم ندارند و با برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری طولانی مدت، از آنها استفاده بهینه کرد./مح
برچسب ها: مشهد ، شهرآورد ، حبیبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.