سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش تقدیر از دبیران کانون های سالمندان محلات

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20 از برگزاری همایش تقدیر از دبیران کانونهای سالمندان 22 محله خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از شهرداری منطقه 20 ، جواد کریمی با اعلام این خبر گفت: همایش تقدیر از 22 دبیر کانونهای سالمندان محلات منطقه 20 با حضور مسئولین و اعضای کانون سالمندان محلات در سرای محله شهید غیوری برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آنان تقدیر به عمل امد. 
وی با اشاره به اینکه 22 کانون سالمند با 2300 نفر عضو در منطقه 20 فعال هستند افزود: به منظور  ارتقاء آگاهی و خدمات رسانی به اعضای این کانون در طول سال جاری برنامه های مختلف آموزشی و گردشگری از جمله کارگاه های آموزشی دیابت، بیماریهای دوران سالمندی ، تغذیه دوران سالمندی، اردوهای تفریحی، زیارتی و معاینه رایگان پزشک و تست رایگان قند و فشار خون در سطح محلات برگزار شده است.
کریمی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از اعضای کانون پزشکان منطقه 20 اظهار داشت:  در مراسمی که با حضور دکتر گلمکانی رئیس اداره کل سلامت شهرداری تهران،مهندس غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی و حاج آقا معبودی قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی و تعدادی از کارشناسان سلامت محلات در مرکز ری شناسی برگزار شد از  30 نفر از  از اعضای فعال کانون پزشکان تقدیر به عمل آمد.
وی افزود:  در  این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از پزشکان فعال محلات و دبیر کانون پزشکان تقدیر شد و درحاشیه این مراسم دکتر گلمکانی از مرکز ری شناسی و آثار و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده بازدید کرد.
کریمی با اشاره به ویژه برنامه های حوزه سلامت در سال جاری افزود: مراسم تقدیر از دبیران 22 کانون پیشگیری از چاقی از برنامه های آتی اداره سلامت منطقه 20 است .
وی برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از چاقی،تغذیه سالم و رژیم درمانی و ورزش، ویزیت رایگان، مشاوره تغذیه و روانشناسی را از برنامه های برگزار شده برای اعضای کانون پیشگیری از چاقی عنوان کرد./ف
برچسب ها: همایش ، تقدیر ، سالمند ، محلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.