سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف سه جسد با مرگ مشابه در یک ماه

کشف جسد مردی جوان در حاشیه شهر زاهدان که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، شمار اجساد کشف شده به این شیوه در یک ماه گذشته را به سه تن رساند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، سایت عصرهامون نوشت: منابع آگاه از کشف سه جسد در یکی از مناطق حاشیه ای شهر زاهدان خبر دادند.

یکی از اجساد که مربوط به یک زن جوان است و به طرز فجیعی از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود یک ماه پیش در حواشی شهرک جهاد زاهدان کشف شد.

چند روز پیش نیز در حوالی همین مکان جسد زن جوانی که به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود و صورتش را سوزانده بودند، بدون لباس و عریان کشف شد.

این قتل های مشکوک و شبیه به هم پایان نیافت و روز گذشته جسد مردی جوان که به شیوه مشابه به قتل رسیده بود در همان محدوده جغرافیایی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در این خصوص به عصر هامون گفت: دو جسد دفن شده  به فاصله زمانی دو روز اطراف شهرک جهاد شهرستان زاهدان کشف شده است که یکی از اجساد زن و دیگری مرد می باشد.

وی ادامه داد: پزشکی قانونی زمان مرگ این اجساد را 15 روز قبل اعلام کرده است که علت اصلی مرگ و هویت این اجساد هنوز مشخص نیست.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت :طی بررسی های صورت گرفته در 6 ماه گذشته افرادی با این مشخصات به عنوان مفقودی گزارش نشده و با توجه به اینکه هیچ سابقه ای از این افراد به دست نیامده است احتمال می رود این اشخاص بومی استان نباشند.

عطار ضمن رد زنجیره ای بودن این مرگها خاطر نشان کرد: علت اصلی مرگ درحال بررسی است و شهروندان نگران وجود قتل های سریالی نباشند.

برچسب ها: بانک ، کرکره ، عکس ، بسته ، خودپرداز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.