سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف بيش از 544 ميلياردي كالاي قاچاق در جنوب کشور

فرمانده درياباني استان بوشهر از كشف بيش از 544 ميليارد ريالي كالاي قاچاق، ممنوعه و غيرمجاز در 11 ماهه سال جاري خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه خبري پليس ، سردار "قلندر لشكري" در تشريح عملكرد 11 ماهه سال جاري سه پايگاه بوشهر، كنگان و گناوه، اشاره کرد و اظهار داشت: طي اين مدت ماموران اين فرماندهي با انجام بيش از 5 هزارو 800 ساعت گشت زني دريايي، خودرويي، موتوري و پياده موفق به كشف، يك هزار و 88 كيلوگرم انواع مواد مخدر شدند. 
وي با اشاره به كشف يك ميليون و 78 هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش 32 ميليارد و 340 ميليون ريال در آبهاي اين استان، افزود: در اين مدت 26 هزار و590 كيلوگرم پودر و پنج ميليون و 900 هزار عدد قرص نيروزا، 32هزار و 770دستگاه انواع گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي، 250هزار دستگاه انواع وسايل الكتريكي و برقي و سه ميليون و 200 هزار نخ سيگار قاچاق كشف شده است. 
به گفته فرمانده درياباني بوشهر، 72 هزار كيلوگرم برنج، 11هزاركيلوگرم چاي، شش ميليون و 73 هزار عدد انواع مواد محترقه، 458هزار قلم انواع لوازم آرايشي،بهداشتي و پزشكي و ... از ديگر كشفيات اين فرماندهي طي 11 ماهه گذشته بود. 
لشكري با اشاره به توقيف 15 فروند شناور متجاوز مرزي که حامل 68 تبعه بيگانه نيز بود، اظهار داشت: دريابانان در اين مدت موفق به توقيف 410 فروند شناور متخلف و دستگيري، يک هزار و 610 قاچاقچي شدند.
وي تصريح كرد: در اين مدت ده ها باند فعال در امر قاچاق سوخت، كالا و ارز نيز در سطح استان شناسايي و منهدم شده است. 
لشکري از ديگر وظايف ماموران درياباني را ثبت ورود و خروج شناورها و ملوانان از مرز دريايي، جلوگيري از صيد غير مجاز و صدور دفترچه مرزي دانست./ف
برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.