سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كلاهبرداري 000 000 550 ريالي با وعده ازدواج دروغين

زن 25 ساله اي كه با وعده ازدواج دورغين از فروشنده لوازم خانگي در زنجان 550/000/000 ريال كلاهبرداري كرده بود دستگير و روانه زندان شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " مصطفي طلوعي " رئيس پليس آگاهي زنجان در باره جزئيات اين خبر اظهار كرد:فردي به پليس آگاهي زنجان مراجعه و از كلاهبرداري 550 ميليون ريالي اعلام شكايت كرد. 
اين مرد به ماموران گفت : زني حدود 25 ساله به نام " م – غ " به مغازه ام مراجعه و با وعده ازدواج مبلغ 550 ميليون ريال كلاهبرداري و متواري شده است. 
رئيس پليس آگاهي زنجان خاطر نشان كرد: با شكايت اين شهروند تحقيقات  آغاز و با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهمه زني  است متاهل كه با وعده دورغ ازدواج باب آشنايي را با شاكي باز و پس از جلب اعتماد صاحب مغازه از وي كلاهبرداري و متواري شده است . 
" طلوعي " تصريح كرد : با اين تحقيقات دستور دستگيري وي صادر و ماموران پليس آگاهي پس از شانسايي محل سكونت نامبرده در شهر " قزوين" با اخذ نيابت قضايي راهي اين استان شدند. 
وي افزود : ماموران با حضور در محل سكونت وي دريافتند كه متهم اسباب كشي كرده و به" كهريزك" در استان " تهران " نقل مكان كرده است. 
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد : ماموران پس از سير مراحل قانوني از آنجا راهي " كهريزك " شده و به محل سكونت متهم اعزام و وي را دستگير كردند. 
"طلوعي" اظهار داشت:متهم به پليس آگاهي منتقل كه در بازجويي هاي بعمل آمده با ارائه دلايل و مدارك به كلاهبرداري از شاكي با وعده ازدواج اعتراف كه از طريق دادسرا با قرار مناسب روانه زندان شد./ف
برچسب ها: کلاهبردار ، ازدواج ، دروغی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.