سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

مسئولان ستادمبارزه با مفاسداقتصادی برای پاسخگویی به مجلس می‌آ‌یند

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از حضور مسئولان ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در کمیسیون برای پاسخگویی آنها به پاره‌ای سئوالات خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ابراز نارضایتی ایشان از نحوه مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: از آنجایی که طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، فقط با حرف نمی‌شود با فساد اقتصادی مبارزه کرد و باید این مسأله عملیاتی شود، لذا موضوع تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به عنوان مهم‌ترین و قوی‌ترین نهاد نظارتی مجلس شورای اسلامی، مطرح و بررسی شد.

نماینده مردم اردبیل، ‌نمین، ‌نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بررسی موضوع در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، نهایتا اعضا به این نتیجه رسیدند که این مأموریت به کمیته مبارزه با فساد مالی و ارتقای سلامت اداری کمیسیون واگذار شود.

وی ادامه داد: قرار است کمیته مربوط در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با دعوت از مسئولان ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و برگزاری جلساتی با آنها، هم پاسخ سؤالات و ابهامات ذهنی اعضای کمیسیون در خصوص اقدامات این ستاد را از آنها دریافت و هم گزارش عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را از زبان مسئولان آن استماع کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر لزوم تعیین سازوکار راه‌های دریافت گزارش عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در جلسات اعضای کمیسیون با مسئولان ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: تمامی این برنامه‌ها و جلسات کمیسیون در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب و بیانیه هشت ماده‌ای ایشان مبنی بر رسیدگی به مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

افضلی‌فرد تأکید کرد: تا به حال شکایتی از ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس ارائه نشده است./س

برچسب ها: اردبیل ، مبارزه ، با ، مفاسد ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.