سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح خط دوم انتقال شبکه فاضلاب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از پايان طرح احداث و افتتاح خط انتقال فاضلاب بوشهر به طرف تصفیه خانه به طول ۱۸ کیلومتر خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،محسن درفشان با بیان اینکه این خط با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ ميليون تومان اجرا شده ، گفت : با اجرای این پروژه مشکل سرریز فاضلاب در ایستگاه پمپاژ و وجود بوی نامطبوع در میدان ورودی شهر برطرف گردید .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد : خط انتقال دوم فاضلاب شهر بوشهر با لوله های GRP و به قطر ۱۰۰۰ میلیمتر احداث شده است و این خط روزانه ۳۰ هزار متر مکعب فاضلاب به تصفیه خانه منتقل می کند كه پساب آن جهت مصارف کشاورزی و توسعه فضای سبز تحویل شرکت آب منطقه ای داده می شود .
درفشان همچنین با بیان اینکه شبکه جمع آوری فاضلاب چهار محل قدیم شهر بوشهر تا دو ماه آینده اجرایی می شود تصریح کرد کار مطالعات ایجاد شبکه فاضلاب در چهار محل قدیم از دیماه سال گذشته آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است .
مدیر شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه تا دو ماه آینده نقشه اجرایی این طرح تهیه می شود گفت : در اجرای این طرح ۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در قطرهای ۲۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر و دو ایستگاه پمپاژ ایجاد خواهد شد که برای اجرای آن ۱۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود ./ا
برچسب ها: فاضلاب ، بوشهر ، احداث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.