سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری: کریمی را به جا نمی آورم، حرف هایش کذب محض است / اتهام تبانی از جای دیگری آب می خورد

مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: من کریمی را نمی شناسم هر وقت ابطحی یا دیگر مسئولان تیم این جریان را بازگو کردند با آنها صحبت می کنیم.

قدرت اله باقری مربی تیم فوتسال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: نیازی نداریم از شرکت حفاری تقاضا کنیم گل بخورند زیرا آنها با خوش شانسی با 3 گل از سالن بیرون آمدند در موقعیت حساسی قرار داریم و افراد زیادی قصد دارند برایمان حاشیه سازی کنند اما باید بگویم تیمی که در طول یک فصل 105 گل زده در کارنامه دارد برای گلزنی به تیمی التماس نمی کند.

وی افزود: هیچ وقت بحث تبانی توسط دو بازیکن صورت نمی گیرد در صورتی که کریمی فشار باخت را تحمل می کرد و تهمت را نمی زد باید می فهمید عقلمان می رسد که بازیکنی که معلوم نیست در تیم ما باشد را برای وساطت در تبانی به میدان نمی رسیم و از راههای دیگری وارد می شویم یکی از فاکتورهای مهمی که در مسئولان باید وجود داشته باشد عقل باخت است که سرپرست شرکت حفاری بویی از آن نبرده است.

باقری در ادامه بیانداشت: صحبت های کریمی کذب محض است با اینکه تیم صدر جدولی هستیم در طول فصل تنها 3 بازی این تیم به صورت پخش زنده بوده و دلیلی جز کم لطفی مسئولان صدا و سیما وجود ندارد اما روز مقابله با شرکت حفاری دوربین در سالن بوده و بازی را فیلمبرداری می کرد.

** در فکر تبانی بودیم با دبیری صحبت می کردیم

قدرت اله باقری افزود: ما با رقابت ها سالمی به جایگاه نخست رسیده ایم از جریانی که در بازی با شرکت حفاری به وجود آمده حمایت نمی کنم زیرا کار غیر اخلاقی بود اما شرکت حفاری نیز نباید به جبران باخت به هر ریسمانی چنگ بزند. در صورتی که تفکر تبانی بابازیکنان به سراغ دبیری می رفتند که چهار بازیکن قومی دارند و روابطشان با باشگاه صبا دوستانه است اما شخصیت تیم صبا بالاتر از این حرف هاست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کریمی را نمی شناسم معتقدم فوتسالی نیست و نباید در این موارد صحبت کند اگر ابطحی که برای این رشته زحمات زیادی کشیده این موضوع را بیان می کرد با وی صحبت می کردیم حتی مجاب می شدیم که بازیکنان مان کار اشتباهی انجام دادند اما حالا می گویم کریمی برای طرح این موضوع ها در فوتسال بزرگ نیست و جریان از جای دیگری اب می خورد تا ما در هفته های پایانی متمرکز نباشیم.

باقری تاکید کرد: من هم بودم برای فرار از باخت اجازه می دادم بازیکنانمان شهادت دهند در این صورت یک طرفه به قاضی می رفتیم و کامیاب می شدیم مانند کاری که کریمی در حال انجام آن است اما آنها برای ادعای خود نیاز به مدرک دارند در غیر این صورت باید تاوان این تهمت ها را پس بدهند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته فوتسال کارت بازی مهدی حسن زاده را صادر کرد این یعنی هیچ گونه مشکلی متوجه حسن زاده نیست و اجازه دارد برای صبا توپ زنی کند جریان صدور کارت بازی که دیگر به سلیقه من و بازیکنانم نیست که تبانی کرده باشیم شرکت حفاری مشکلی دارد به کمیته انضباطی شکایت کند و حاشیه سازی نکند./آق

برچسب ها: تبانی ، کریمی ، مسئولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.