سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

آغاز ثبت نام اینترنتی اسكان مهمانان نوروزی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره كل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افزود: ثبت نام و رزرو اینترنتی مهمانان نوروزی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

خیرالله محمدی اظهار داشت: رزرو اینترنتی مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری از امروز تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

وی گفت: هم اكنون 16 پایگاه پذیرش و اسكان در مدارس استان چهارمحال و بختیاری برای ثبت نام مسافران نوروزی در مناطق مختلف این استان فعال شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: حداكثر زمان اسكان هر خانواده درایام نوروز درمدارس استان چهارمحال و بختیاری سه شب است كه در صورت وجود ظرفیت با مراجعه حضوری به مركز ستاد اسكان می توان آن را تمدید كرد. رئیس اداره تعاون و رفاه اداره كل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افزود: پارسال 40 هزار فرهنگی و غیرفرهنگی در ایام نوروز در مدارس استان چهارمحال و بختیاری اسكان داده شدند.

وی، در خصوص توزیع غذای گرم بین مسافران نوروزی نیز اظهار داشت: هنوز هیچ دستور العمل برای توزیع غذای گرم از سوی وزارتخانه به استان ها ابلاغ نشده است.

محمدی گفت: امسال برای اسكان مسافران 150 آموزشگاه با بیش یكهزار كلاس درس به فرش، موكت، پتو، یخچال، گاز و تلویزیون تجهیز می شود.

وی افزود: برای ایام نوروز شش مركز آموزش رفاهی، سازمان دانش آموزی و مجموعه های ورزشی نیز برای اسكان اضطراری مسافران پیش بینی شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
mahmoud
۲۱:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
salam az koja bayad sabtenam konam