سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور ویسی در تیم صبا قطعی شد/ بازگشت گواردیولا به قم

هنرمندان کشور در غالب تیم فوتسال هنرمندان با برگزاری گلریزان در یک دیدار دوستانه با تیم فوتسال صبای قم به یاری پیشکسوت کشتی استان قم می آیند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، تیم فوتسال هنرمندان کشور که سالانه دیدارهای مختلف خیریه را برگزار می کند، موافقت خود را برای مصاف با تیم فوتسال صبای قم به نفع محسن پودنکی قهرمان کشتی استان قم که در بستر بیماریست اعلام کرد.
مدیر رسانه ای باشگاه صبای قم در این خصوص گفت: نیما نکیسا، اصغر همت، مهدی امینی خواه، برزو ارجمند، مهدی حامی، محسن حاجیلو، سید جواد هاشمی، محمد رضا حیدریان، حسین یاریار و یوسف کرمی در تیم هنرمندان و احتمال حضور سید جواد رضویان در تیم صبای قم وجود دارد.
ملکی خاطر نشان کرد: تیم صبای قم در دیدار مقابل تیم هنرمندان تلفیقی از بازیکنان جوان این تیم و مربیان ، کادر فنی و مدیران این باشگاه خواهد بود و شاهد حضور صمد مرفاوی و محمود فکری سرمربی و مربی تیم فوتبال صبا ، محمد رضا کشوری سرپرست باشگاه صبا، استاندار و معاون استاندار قم، ویسی سرمربی سابق صبا و عده ای دیگر از مسئولین خواهیم بود.
وی ادامه داد: وضعیت کنونی محسن پودنکی بسیار نامطلوب است و پزشکانی از برخی کشورهای خارجی قول درمان وی با هزینه ای بالغ بر 200 هزار دلار را داده اند.
وی افزود: به منظور کمک رسانی شهروندان به پیشکسوت کشتی استان قم، بلیت های دو، پنج و 10 هزار تومانی تهیه شده است.
محسن پودنکی عضو اسبق وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم اکنون برای پی گیری روند درمان خود در بیمارستان اختر تهران بستری است.
وی به دلیل گشادی عروق مغزی با مشکلاتی نظیر تکلم، بلع غذا و مایعات و تعادل جسمانی روبرو است.
وی قهرمانی آسیا و دانشجویان جهان را در کارنامه خود دارد.
این دیدار از ساعت 15 و 30 دقیقه ی روز یکشنبه ی هفته آینده ششم اسفند ماه در سالن دوهزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.