سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بهره برداری از 5 طرح عمرانی و گردشگری در دهستان اریسمان شهرستان نطنز

5 طرح عمرانی و گردشگری در شهربادرود و دهستان اریسمان شهرستان نطنز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان نماینده مردم شهرهای نطنز ، بادرود وقمصر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح این طرحها گفت:یکیاز برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توزیع متناسب امکانات در مناطق شهری و روستایی کشور بوده است .

محمد فیروزی افزود:با وجود امامزادگان واجب التعظیم حضرت آقاعلی عباس و سیدمحمد (ص) و حمایتهای مسئولان ، صنعت گردشگری را میتوان در این شهر و روستا توسعه داد.

وی از جمله اقدامات مهم دولت نهم و دهم را توسعه بخش گردشگری و میراث فرهنگی دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باز هم می توان در راه توسعه این صنعت گامهای موثرتری را برداشت.

نماینده مردم شهرهای نطنز ، بادرود وقمصر در مجلس شورای اسلامی از مدیر کل میراث فرهنگی استان ، تخصیص اعتبار مناسب جهت ساخت موزه میراث فرهنگی وگردشگری را خواستار شد و اذعان داشت: شهر بادرود و روستای اریسمان با داشتن قدمت چند هزار ساله و تاریخی کهن در بردارنده آثار باستانی و تاریخی است که با احیای آن ، گردشگری در این مناطق تحولی گسترده پیدا می کند .

خاطر نشان میشود: فلکه شهداء ، ساماندهی سالن گلزار شهدا ، سالن اجتماعات فاطمیه و پایگاه میراث فرهنگی در روستای اریسمان و دفتر میراث فرهنگی و گردشگری شهر بادرود با هزینه ای افزون بر 4میلیاردو500میلیون ریال از اعتبارات ملی به بهره برداری رسید ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.