سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار آبادان خبر داد

تشکیل 8 کمیته استقبال از مهمانان نوروزی در آبادان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار آبادان از تشکیل 8 کمیته استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، شهاب صدیقی امروز در جلسه ستاد نوروزی و راهیان نور در آبادان که با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: تاکنون دو جلسه در راستای برنامه‌ریزی استقبال از مهمانان نوروزی در آبادان برگزار شده و در آنها در خصوص آمادگی شهر برای استقبال، اسکان و ارائه خدمات به مهمانان و کاروان‌های راهیان نور برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در این راستا هشت کمیته استقبال از مهمانان نوروزی تشکیل و مسئولیت هریک از ادارات و نهادها در آنها مشخص شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان ادامه داد: کمیته راهیان نور با مسئولیت ناحیه مقاومت بسیج و عضویت شهرداری، هلال احمر، آبفا، آبفار، برق، مخابرات، بخشداری اروندکنار، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، پتروشیمی، راه و شهرسازی، دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی و دریابانی است.

صدیقی تصریح کرد: کمیته اسکان و پذیرایی نیز با مسئولیت اداره آموزش و پرورش و عضویت شهرداری، هلال احمر، آبفا، برق، مخابرات، اداره ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی و گردشگری است.

وی اضافه کرد: کمیته خدمات پاک‌سازی و شهری نیز با محوریت شهرداری آبادان و همکاری محیط زیست، منطقه آزاد، پالایشگاه، گاز، آبفا، مخابرات، نیروی انتظامی، ستاد خبری اطلاعات، ناحیه مقاومت بسیج و امر به معروف و نهی از منکر به ارائه خدمات شهری می‌پردازند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان خاطرنشان‌ کرد: کمیته بهداشت و درمان نیز با مرکزیت دانشکده علوم پزشکی و همکاری هلال احمر و بهداشت درمان صنعت نفت اقدامات مربوط به حوزه بهداشت و درمان را پیگیری خواهند کرد.

صدیقی افزود: کمیته حمل و نقل نیز با مسئولیت اداره راه و شهرسازی و همکاری انجمن پایانه‌های مسافری جنوب غرب، اتوبوسرانی، تاکسی‌رانی، فرودگاه و بندر آبادان است.

وی گفت: کمیته پشتیبانی و تنظیم بازار نیز با مرکزیت اداره صنعت، معدن و تجارت و همکاری مجمع امور صنفی، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و شیلات، اماکن و اداره کار دیگر کمیته ستاد نوروزی این شهرستان است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی نیز با مرکزیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت میراث فرهنگی، سازمان تبلیغات، صدا و سیما، روابط عمومی پالایشگاه، منطقه آزاد اروند و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های فعال در آبادان در زمینه اطلاع‌رسانی به فعالیت خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: همچنین کمیته امنیت نیز که توسط نیروی انتظامی  مدیریت می‌شود نیز هشتمین کمیته ستاد نوروزی است که در زمینه تامین امنیت سطح شهر فعالیت می‌کند.

صدیقی خاطرنشان‌کرد: از مسئولان ادارات و به ویژه نهادهایی که مسئولیت کمیته‌ها را بر عهده دارند می‌خواهیم تا از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهند.
برچسب ها: کمیته ، نوروزی ، آبادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.