سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضايي:

غفلت از منويات ولی امر محل رخنه دشمن است/ خمین در خشکسالی می سوزد

نماينده خمين در نطق ميان دستور خود گفت: خمین شهر امام، امروز در طب خشکسالی می سوزد و تذکر و فرمان مقام معظم رهبری که فرمودند شهر خمین شهر امام و شهر خورشید انقلاب است و مسئولین باید چهره فقر و محرومیت را که لکه ای ننگ برای نظام است از خمین برطرف کنند، تا كنون محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران محمد ابراهیم رضایی در نشست علنی امروز (چهارشنبه دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن اشاره به حضور ملت مجاهد ایران در ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر با تجدید بیعت با امام خود و آرمان های انقلاب اسلامی و صیانت از میراث امام و شهدا یعنی نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمدند و تمامی طرح ها و توطئه دشمنان آمریکایی وصهیونیستی را نقش بر آب کردند.

وي در ادامه  خطاب به دشمنان اظهار داشت: در پیشگاه امت مؤمن و شجاع تمام گزینه های شما روی میزتان خواهد خشکید و یاران سیدعلی نه اهل ترس هستند و نه غم دنیا دارند و پیوندشان با امام و نظام اسلامی بسیار مستحکم و همیشگی است.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس خطاب به مسئولین کشور افزود:  نظام جمهوری اسلامی ایران که محصول ایثارگری ملت ایران و آرمان تمامی انبیا و اولیاي الهی است كه به عنوان عظیم ترین سرمایه و امانت الهی به ما سپرده شده است و مهمترین و ضروری ترین خصلت مسئولین در تمامی سطوح در این نظام الهی، ولایتمداری است که  برای ملت شناخته شده و الگوهای ثبت شده دارد و در هر سنگری که در دست مدیران ولایتمدار است درخشش موفقیت و افتخار مشاهده می شود

رضايي در ادامه به دستاوردهایی انرژی هسته ای، هوافضا، ماهواره ها، صنایع موشکی، نانوتکنولوژی، سلول های بنیادین و ... توسط جوانان مؤمن و ولایی ما به دست آمده است اشاره و خاطرنشان كرد:  هر جا غفلت بوده و مردم نسبت به اوامر ولی امر بی توجهی کردند آنجا نقطه ضعف ما و محل رخنه و آسیب دشمن بوده است که موجب طمع دشمنان برای آزار و فشار به مملکت ما شده و فسادها نیز از آنجا شکل گرفته است.

وي در ادامه تصريح كرد: برخی مدیران به جای اجرای سیاست های امام و ولی خود به نظریات دین داران اقتصادی غربی عمل می کنند كه این امر موجب نگرانی امت ما شده است و تا این نقیصه بر طرف نشود نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه برای مقابله با ابر قدرت ها، زورگوها و چپاولگران دنیا باید اساسی ترین و اصلی ترین نیاز مردم یعنی تغذیه به نقطه اطمینان بخشی برسد، افزود: تحقق این امر جز با توجه و رسیدگی به روستاها امکان پذیر نیست و مسئولین باید به طور جدی این سیاست را دنبال کنند که اگر این مسئولین به این امر مبنایی عمل می کردند وضعیت روستاها و معیشت مردم دچار این مشکلات نبود.

وی در ادامه به مشكلات حوزه انتخابيه خود اشاره كرد و گفت: خمین شهر امام، امروز در طب خشکسالی می سوزد و  تذکر و فرمان مقام معظم رهبری که فرمودند شهر خمین شهر امام و شهر خورشید انقلاب است و مسئولین باید چهره فقر و محرومیت را که لکه ای ننگ برای نظام است از خمین برطرف کنند، تا كنون محقق نشده است.

اين عضو كميسيون شوراها همچنين افزود: این شهر در مظلومیت و غربت عجیبی به سر می برد از جمله اینکه طی چند سال گذشته نزدیک به ۴۰ هزار نفر خانه و زندگی خود را رها کرده و به تهران مهاجرت کرده اند و از مجلس انتظار می رود با تجدید نظر در ساختار و مقررات داخلی خود ابتدا کارآمدی خود را ارتقاء دهد تا به طور واقعی اتاق فکر و به عنوان ستاد بتواند برای سایر قوا ریل گذاری مناسبی انجام داده و اهداف و آرمان ها و راهبردهای امام مسلمین را عملیاتی کند تا اوامر معظم له فراموش نشود.

رضايي  در پايان نطق خود گفت: عدم اجرای بیمه های روستایی موجب نگرانی روستاییان شده است که لازم است در لایحه بودجه سال ۹۲ این امر مدنظر قرار گیرد، همچنین بهداشت و درمان و توجه به سلامت، حق همگان است که امروز با عدم توجه به آن دچار خدشه شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، منویات ، رخنه ، دشمن ، نطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.