سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

محصولات كنسرسيوم صادراتي خوشه كسب و كار كفش قم در عراق عرضه مي شود

با راه اندازي فروشگاه بخش خصوصي در كشور عراق محصولات خوشه كسب و كار كفش قم در قالب كنسرسيوم صادراتي در اين كشور عرضه مي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، وحيد آشتياني گفت: يكي از سياستهاي دفتر توسعه خوشه كفش قم سياستگذاري و اعمال برنامه در راستاي افزايش سطح صادرات محصولات كفش و دمپايي ماشيني استان است.
مسوول صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي قم خاطر نشان ساخت: خوشبختانه بعد از ايجاد نمايندگي فروش كنسرسيوم صادراتي كفش قم در آسياي ميانه در اوايل سال جاري و موفقيت اين روش صادراتي، امروز شاهد راه اندازي نخستين فروشگاه كفش قم در عراق به عنوان بزرگترين و اصلي ترين بازار صادراتي كفش كشور هستيم.
وي با بيان اينكه اين حضور در قالب همكاري مشترك بخش خصوصي با كنسرسيوم صادراتي و خوشه كسب و كار كفش استان بوده است گفت: اين فروشگاه به همت بخش خصوصي در شهر مقدس نجف اشرف راه اندازي گرديد و در آن محصولات خوشه كسب و كار كفش قم و در قالب كنسرسيوم صادراتي كفش استان عرضه خواهد شد.
آشتياني اضافه كرد: با اين اقدام به موقع و مناسب خوشه كسب و كار كفش قم، سبب گرديد تا محصولات استان بدون واسطه و با قيمتي رقابتي در بازارهاي خارجي به دست مصرف كنندگان برسد و از سوي ديگر ارزش افزوده حاصل از اين صادرات مستقيماً‌ در اختيار توليد كننده قرار گيرد./س
برچسب ها: قم ، کنسرسیوم ، کفش قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.