سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،
ديدار جان کري از کشورهاي انگليس، آلمان، فرانسه ، ايتاليا، ترکيه، مصر، عربستان، امارات عربي متحده و قطر
وزارت امور خارجه آمريکا روز سه شنبه اعلام کرد جان کري وزير امور خارجه جديد اين کشور 24 فوريه در نخستين سفر خارجي خود از 9 کشور اروپايي و غرب آسيا و شمال آفريقا ديدار مي کند.
کره شمالي ويدئوي تبليغاتي جديدي در يوتيوب منتشر کرد که در اين ويدئو نظاميان آمريکايي و باراک اوباما رئيس جمهوري آمريکا در شعله هاي انفجار هسته اي مي سوزند.
گروه "هكرهاي ناشناس" در بيانيه اي فاش کردند که به داده ها و اطلاعاتي از سايت وزارت امور خارجه آمريكا دست يافته اند.
سخنگوي وزارت امورخارجه كشورمان در گفتگوي اختصاصي با شبكه روسيااليوم از اهداف سياسي غرب در مذاكرات هسته اي ايران و گروه 1+5 خبر داد.
وزارت امور خارجه روسيه اعلام كرده كه با همكاري نهادهاي ذيصلاح و داراي حق اعمال نفوذ در صورت بدتر شدن بحران در سوريه برنامه مشتركي را براي خروج ساكنين روس تبار مقيم سوريه از آن كشور تنظيم مي كند.
توافق اخير ايحاد شده ميان جمهوري اسلامي ايران و دولت آرژانتين بر سر تشكيل كميسيوني مستقل براي رسيدگي به پرونده آميا خشم آژانس هاي بين المللي صهيونيستي را بر انگيخته است.
پايگاه اينترنتي گلوبال ريسرچ در گزارشي نوشت: دونالد رامسفلد وزير دفاع سابق آمريکا، در يادداشت محرمانه اي اعتراف کرد جنگ با عراق صرفا بر اساس بهانه هاي دروغين آغاز شد، در حاليکه همه مي دانستند عراق عاري از سلاح کشتار جمعي است و در حملات سياه زخم و يا يازده سپتامبر هيچ نقشي نداشته است.
مردان مسلح 6 کارگر خارجي را در نيجريه ربودند.
خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) از پرتاب دو خمپاره از سوي تروريستها به ورزشگاه دمشق خبر داد .
آمارها نشان ميدهد اقدامات يهودي ستيزانه و ضدصهيونيستي در فرانسه رو به افزايش است.
خبرنگار شبکه تلويزيوني راشاتودي تصريح کرد که تحريم‌هاي اقتصادي و نفتي اتحاديه اروپا عليه ايران، باعث افزايش قيمت محصولات نفتي، مانند بنزين و غيره، براي مصرف کنندگان اروپايي شده است.
روزنامه واشنگتن پست آمریکایی امروز در گزارشی با اشاره به سفرهای اعضا و نمایندگان کنگره آمریکا به کشورهای خارجی نوشت: از سال 2006 تا 2011 به دلیل خدمات متقابلی که کشور میزبان از اعضای کنگره انتظار دارد، این نوع سفرها ممنوع هستند اما با این حال روز به روز به تعداد ان ها افزوده شده و عربستان و اردن در راس کشورهای مقصد قرار دارند.
نمایندگان پارلمان عراق مردم را به پرهیز از شعارهای تفرقه انگیز در اعتراضات و حفظ وحدت دعوت کردند.
دادستاني مصر ازاينترپل خواست احمد شفيق را بازداشت کند .
بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي از پيوستن تسيپي ليوني به حكومت ائتلافي اين رژيم خبر داد.
همبستگی گسترده فلسطینی‌ها با اعتصاب غذاي اسيران در زندان هاي رژيم صهيونيستي، سران این رژیم را از شكل گيري انتفاضه سوم بيمناك كرد.
راشد الغنوشي رئيس حزب النهضه تونس در تازه ترين اظهارات خود از عدم حضور اعضاي حزبش در منصب نخست وزيري خبر داد.
صدها هزار نفر با برگزاري تظاهرات در يونان، اعتراض خود را به سياستهاي رياضتي دولت اعلام کردند.
دولت سوریه اعلام کرد که فرودگاه واقع در میدان جنگی شمال شهر حلب کاملا تحت کنترل نظامی این دولت قرار داشته و با وجود حملات تروریستی در امنیت کامل به سر می برد.
چند جنبش انقلابي مصر براي آغاز نافرماني مدني در پنج استان اين کشور از جمله استان قاهره، فراخوان داده اند.
سخنگوي سازمان ملل متحد اظهارات نسبت داده شده به بان كي مون درخصوص برنامه هسته اي ايران را تكذيب كرد.
نخست وزیر مصر در بیانیه ای اعلام ذخیره گندم مصر به میزان 2.467 میلیون تن است و تنها تا 29 جولای برای مصرف داخلی کشور کفایت می کند
قضات اسپانيايي به جمع معترضان به کاهش بودجه در دولت ماريانو راخوي نخست وزير اين کشور پيوستند.
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که با اتحادیه عرب به توافق‌هایی دست یافته تا بر اساس آن مذاکرات مستقیم میان دولت و مخالفان سوری آغاز شود.
بنياد مرکز مطالعاتي اتحاديه عمومي مشاغل ايتاليا در تازه ترين گزارش خود اعلام کرد ، در سال 2012 ميلادي نه ميليون نفر از مردم اين کشور با مشکل اشتغال مواجه بوده اند.
پس از سفر چند روزه ديويد كامرون به هندوستان و حضورش در معابد و اماكن تاريخي اين كشور وي براي احترام به هندي ها از كلاه مخصوص اين كشور استفاده كرد كه چهره خنده داري را براي وي در مطبوعات رقم زد.
نيروهاي نيجريه اي مستقر در شهر ميدوگوري در شمال اين کشور از انفجار در منطقه اي پر رفت و آمد در اين شهر خبر دادند.
يک گروه فعال در زمينه حقوق بشر در آمريکا، بسته هاي شکلات هايي به شکل سربازهاي مرده و نقص عضو شده را به عنوان هديه براي برخي سياست مداران اين کشور از جمله باراک اوباما فرستاد.








برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.