سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کرمانشاه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد و برنامه‌های متنوعی برای استقبال از مسافران و هم‌وطنان عزیز در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


جلیل رحیمی گفت: 29 هتل مهمان‌پذیر، 45 دفتر خدماتی و 45 واحد غذاخوری بین‌راهی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است که به استان کرمانشاه سفر می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان داشت: آماده‌سازی محوطه تاریخی طاق‌بستان و ساماندهی مجموعه جهانی بیستون و باغ پرندگان از جمله اقدامات دیگری است که برای پذیرای ازگردشگران و مسافران نوروزیانجام شده است.

رحیمی از چاپ 200 هزار جلد کتاب‌چهدو زبانه (فارسی و انگلیسی) و40 هزار نقشه راهنما برای توزیع دربین گردشگران خبر داد و تصریح کرد: امکان گردشگری مجازی در سایت اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه 14 روستای هدف گردشگری به ثبت رسیده، خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی به روستائیان برای استقبال از مهمانان ‌نوروزی برگزار شده است.

رحیمی تاکید کرد: جشنواره ملی بهاربه‌صورت سراسری در نوروز 92 اجرا می‌شودو گروه‌های نمایشی و موسیقی هر استان در دیگر استان‌های کشور به اجرای برنامه میشود/س
برچسب ها: کرمانشاه ، مهمان ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.