سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملي پوش بدمينتون:

حضور "نوا آرمادا" بدمينتون ايران را ارتقاء مي دهد

ملي پوش بدمينتون گفت: تاکنون "نوا آرمادا" تاثير بسيار خوبي بر روي ملي پوشان داشته و مي تواند سطح بدمينتون ايران را بالا ببرد.

حسن متقي، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام مطالب فوق گفت: مربيان خارجي سطح بالاتري دارند و نسبت به مربيان ايراني مي توانند کمک بيشتري به تيم ملي بکنند.

وي اضافه کرد: البته غير از اردوهايي که قبل از مسابقات فجر و ساير عرصه ها برگزار مي شود، ملي پوشان بر شهرهاي خود در تمريناتشان را ادامه مي دهند، اما برنامه هاي تمرين همراه با سرمربي تفاوت بسيار دارد.

متقي در خصوص برگزاري بيشتر مسابقات بين المللي، گفت: مسابقات فجر امسال نسبت به سال گذشته، از کيفيت بالاتري برخوردار است و قهرمان سال گذشته که سريلانکايي بود، از اندونزي شکست خورد. ملي پوشان ايران نيز با توجه به اردوها و تعداد مسابقات بين المللي که اعزام مي شوند، عملکرد قابل قبولي داشتند، اگر سالانه به 14 يا 15 مسابقه برون مرزي اعزام شويم، نتيجه به مراتب مطلوب تر کسب کنيم.

ملي پوش بدمينتون در پايان، خاطرنشان کرد: در مسابقات ليگ امسال در تيم هيئت گيلان هستم، ولي متاسفانه در بين تيم هاي ليگ تنها گاز تهران قراردادهاي مناسبي را با ملي پوشان مي بندد و ساير تيم ها از نظر مالي وضعيت خوبي ندارند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.