سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضازاده :وزنه برداری مدال های بهتری در المپیک 2016 می گیرد

حسین رضازاده در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری آذربایجانشرقی گفت: وزنه برداران کشورمان در المپیک 2016 مدال های بهتری خواهند گرفت.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،رییس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه نشست اعضای مجمع انتخابات هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: پس از المپیک 2012 وزنه برداران تیم ملی سه بار استراحت داشتند اما اردوهای تیم از دی امسال و با حضور 32وزنه بردار در دو رده نوجوانان و جوانان از سر گرفته شده و هم اینک در تهران جریان دارد.

وی ادامه داد: این وزنه برداران خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان ازبکستان در فروردین سال آینده و مسابقات جوانان پرو در اردیبهشت سال آینده آماده می کنند.

رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به احتمال حذف کشتی از المپیک 2020قطر افزود: امیدوارم این اتفاق نیافتد که در این صورت تمام نگاه ها متوجه وزنه برداری خواهد شد و این وظیفه فدراسیون را سنگین تر می کند .از این رو برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا در المپیک های بعدی موفق و بهتر عمل کنیم.

رضازاده افزود: افتخار می کنم که با مربی ایرانی توانستم چهار مدال در المپیک کسب کرده و عنوان دوم را برای کشور به دست آورم.

وی با اشاره به برنامه های فدراسیون برای استعدادیابی بیشتر در این رشته افزود: سال آینده مسابقات وزنه برداری در تمام رده های سنی برگزار می شود تا استعدادهای نهفته این رشته شناسایی و برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند.

مجمع عمومی و انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون وزنه برداری در تبریز برگزار و ˈداود نعمتیˈ، تنها نامزد تصدی سمت ریاست هیات با کسب 16رای از 16رای ماخوذه انتخاب شد./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.