سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی تا آخر هفته مشخص می شود / امیدوارم میزبانی جام ملت های آسیا را بگیریم

رئیس سازمان تیم های ملی گفت: سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان تا آخر هفته مشهص می شود تا هرچه سریعتر اردوها را آغاز کنیم.

فرامرز می آبادی رئیس سازمان تیم های ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای تعیین سرمربی تیم ملی روز پنجشنبه 3 اسفند در فدراسیون جلسه ای خواهیم داشت تا تصمیم نهایی گرفته شود و بعد از انتخاب رهبری تیم ملی اردوها را هرچه سریعتر آغاز شود.

وی تصریح کرد: رافائل کاسترلو سرمربی اسپانیایی ثامن سبزوار اولویت ما برای سرمربیگری تیم ملی است اگر وی را نتوانیم بیاوریم از مربی ایرانی استفاده خواهیم کرد و 4-3 گزینه مد نظر مان است.

می آبادی در ادامه گفت: اردوهای تیم ملی از روز 15 اسفند در تهران برگزار خواهد شد و تصمیم داریم یک اردو را قبل از پایان سال اجرا کنیم.
وی عنوان کرد: در سال 92 رخدادهای مهم در بخش اعزام به مسابقات بین المللی خواهیم داشت برای همین باید هرچه سریعتر تیم ملی تشکیل و اردوها آغاز شود.

می آبادی اضافه کرد: سال آینده رقابت های غرب آسیا را خواهیم داشت که در بخش آقایان و بانوان خواهد بود و زمان آن مهرماه در تهران می باشد و مهمترین مسابقات آسیایی (جام ملت های آسیا) را داریم که در بهمن ماه برگزار خواهد شد که هنوز میزبان آن مشخص نیست.

وی تاکید کرد :باری میزبانی این مسابقات کشور های ایران بحرین و  قطر در خواست میزبانی کرده اند که امیداریم بتوانیم  به این مقصود  برسیم با توجه به اینکه قطر  در سال 2015  میزبان مسابقات جهانی است احتمال اینکه در سال 2014 میزبان جام ملت ها شود  خیلی کم است.

می آبادی تاکید کرد:  تیم های کره جنوبی  که در المپیک و مسابقات جهانی  حضور  داشته است و یکی از قدرتمند ترین تیم های هندبال  در آسیا به حساب می آید در این مسابقات شرکت دارند ژاپن عربستان ، بحرین، قطر و  ایران  دیگر  تیم های خوب قاره کهن هستند که در جا ملت های حریفان سر سختی   به حساب می آیند.

 وی گفت:  در رقابت های  جام ملت های آینده  انتخابی جهانی نیز است و سه تیم برتر  به این مسابقات اعزام می شوند

 می آبادی  اضافه کرد:  متاسفانه  ایران  تاکنون به رقابت های  جهانی اعزام نشده است و طی این سال ها  ما دوبار در اصفهان  میزبانی جام ملت های آسیا  را داشتیم که یک بار چهارم و یک بار نیز پنجم و با توجه به اعزام سه تیم برتر از کاروان جا ماندیم که امیدوارم سال 92 بتوانیم یکی از تیم های اعزامی به مسابقات جهانی باشیم.

 وی عنوان کرد: در سال های اخیر هندبال کشورمان پیشرفت های خوبی داشته است و فدراسیون نیز با آوردن مربیان خارجی سعی در پیشرفت هر چه بهتر  هندبال کشورمان را دارد.

 می آبادی یاد آور شد:  یکی از مواردی که به توسعه پیشرفت این ورزش کشورمان کمک می کند که برنامه ریزی مناسب است که  خوشبختانه فدراسیون در این زمینه تلاش های خو د را انجام می دهد و با این کار مسابقات هندبال و اردوهای تیم های  ملی به موقع آغاز و در زمان مناسب به پایان می رسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  سازمان تیم های ملی مدتی است کار خود را آغاز کرده است و تمام هم و غم ما این است بتوانیم تیم های  ملی خوبی را به رقابت های رسمی اعزام کنیم و از اعتبار  و نام ایران  دفاع کنیم./آق

برچسب ها: رئیس ، سازمان ، تیم های
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.