سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای حاکم بر مجلس حکایت از اخذ رای اعتماد نامی دارد

نامی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ارتباطات امروز به همراه معاونانش به کمیسیون صنایع مجلس رفت و برنامه‌هایش برای اداره این وزارت خانه را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران نامی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی گری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سه شنبه هفته آینده برای گرفتن رای اعتماد از نمایندگان به مجلس می رود.  
در همین راستا نامی برای تشریح برنامه های خود برای اداره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر شد.  
در جلسه امروز مباحثی در خصوص صنایع پیشرفته‌، های‌تکنولوژی و رفع مشکلات کنونی مطرح شد و نمایندگان نیز نگرانی‌های خود را مطرح کردند.    
بر اساس این گزارش در این ملاقات  نمایندگان نظرشان این بود که نباید تغییرات اتوبوسی در وزارت خانه به وجود آید و همچنین این وزارت خانه نباید منحل یا ادغام شود؛ همچنین نمایندگان تاکید کردند تا وظایف نظارتی این وزارت خانه تضعیف نشود.    
همچنین  اعضای کمیسیون در جلسه امروز از نامی خواستند تا برنامه‌های خود را به صورت جامع ارائه کند و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص این وزیر پیشنهاد منوط به بررسی رزومه کاری وی شد ولی در کل با توجه به عمر کم دولت فضای کلی کمیسیون در مورد این وزیر پیشنهادی مثبت بود./ف
برچسب ها: فضا ، مجلس ، نامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.