سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

خودروسازان با کاهش تولید و عدم عرضه به موقع، بازار را متشنج کرده اند

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کرمانشاه معتقد است، قیمت های پیشنهادی خودروسازان باید با دقت و ملاحظه بیشتری مورد توجه قرار می گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


عبدالرضا یاری گفت: اگر چه بخشی از افزایش قیمت خودرو ناشی از فشارهای جهانی است، اما می توان گفت افزایش غیرمنطقی فعلی قیمت خودروها،از قبل توسط خودروسازان طراحی شده است.

وی ادامه داد: باوجود اینکه همواره تاکید می شود قطعات موردنیاز ساخت خودروها تولید داخل است، امروز خودروسازان افزایش نرخ ارز را بهانه گران شدن محصولات خود می دانند.

به گفته این مقام مسئول زمانی که تولیدکنندگان با بحران های مالی مواجه بودند مردم با وجود کیفیت پایین برخی خودروها ازتولیدات داخلحمایت کردند، اما در حال حاضر خودروسازان درک متقابلی از مصرف کنندگان ندارند.

یاری با اعلام اینکه نباید فقط به فکر سود و کسب منافع آنی باشیم، خاطرنشان کرد: مشاهده می شود خودروسازان با کاهش تولید و عدم عرضه به موقع محصولات، بازار را متشنج کرده و عطش کاذبی که در تقاضا ایجاد شده را به نفع خود تمام می کنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندهکرمانشاه، از تولیدکنندگان خواست شرایط مردم را در نظر بگیرند و تنها به فکر منافع بلند مدت خود نباشند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، کاهش ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.