سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

رسانه ها در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند معاون مطبوعاتی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه های جمعی در خط مقدم مبارزه با اهداف جنگ نرم دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، محمدزاده در دیدار با استاندار استان مركزی افزود: رسالت مهم مطبوعات و رسانه های جمعی در شرایط حساس كنونی توسعه و تعمیق باورهای ارزشی انقلاب و تفكر ناب دینی است.

وی اظهار كرد: نهادینه كردن اندیشه و تفكر نظام مند بر تمامی بخش های زندگی كه مبتنی بر بصیرت دینی باشد، وظیفه مهم امروز مطبوعات كشور است.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: ایدئولوژی حاكم بر الگوی حكومت داری انقلاب اسلامی كه توسط امام راحل پایه ریزی شده همه معادلات جهانی را برهم زده و توانسته موج بیداری را در بین ملت های مظلوم و مسلمان ایجاد كند.

وی گفت: امروز دستگاه تبلیغی دشمن با پیشرفته ترین امكانات اصالت دینی، فرهنگ و هویت ملی ایران را نشانه گرفته و در چنین شرایطی رسانه ها باید با تكیه بر داشته های فرهنگی و دینی توطئه دشمنان را خنثی كنند.

محمدزاده اشاعه اخلاق مداری اسلامی در جامعه، تقویت همبستگی ملی و دمیدن روح امید، نشاط، انگیزه مداری و سازندگی را وظیفه بزرگ مطبوعات دانست.

استاندار استان مركزی نیز در این دیدار گفت: استان مركزی زادگاه امام راحل و یكی از قطب های فرهنگی و نخبه پرور كشور است كه سهم بزرگی را در رویدارهای مهم تاریخی و فرهنگی كشور داشته است.

شعبانی فرد افزود: یكی از شاخص های رشد فرهنگی تقویت حوزه چاپ و نشر و مطبوعات است و سیاستگذاری های بنیادین در این بخش جامعه را به فرزانگی و پیشرفت رهنمون می كند./س

برچسب ها: رسانه ها ، خط مقدم ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.