سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس / رئیس جمهور؛

امروز ماموریت ما ساختن ایران است

رئیس جمهور گفت : امروز ماموریت ما ساختن ایران است ، از راه ساختن ایران باید پیام الهی و انسانی ایران در جهان طنین انداز شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس احمدی نژاد دیشب در سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی در بندرعباس افزود : هر کس بخواهد به قله های کمال برسد باید جهانی فکر کند و رفاه ،شکوه ، عظمت و زیبایی را برای همه بخواهد .

وی گفت :ایران با منابع ایرانی و بدون کمک دیگران ساخته می شود ، دشمنان می دانند در صورتیکه ایران به کمال برسد به پرواز در می اید و نمی توانند جلوی آن بایستند و آنها از تبدیل ایران به یک الگوی جهانی در هراسند 

رئیس جمهور افزود : باید با اتکا به منابع ایرانَُُُِ سرشار از ثروتهای گوناگون ،ایرانی را با اندیشه و الگوی ایرانی بسازیم که سرشار از توحید ، عدالت ، عشق و ایمان ناب محمدی است احمدی نژاد گفت : من با افتخار اعلام می کنم که جوانان این سرزمین بهترین ، پاکترین ، شجاع ترین و دوست داشتنی ترین جوانان کره زمین هستند و ما به وجود آنها افتخار می کنیم ، آینده را شما می سازید .

رئیس جمهور گفت : نگاه ملت ایران بسیار فراتر از آن است که عده ای بخواهند در گوشه و کنار به جغرافیای منطقه دست ببرند.

احمدی نژاد افزود : ما دست دوستی بطرف همه ملتها بر پایه عدالت ، احترام و همکاری سازنده دراز می کنیم ، ا رئیس جمهور گفت : امروز ما همه ملتهای عالم را به وحدت برای ساختن جهانی بهتر و برپایی عدالت و توحید در همه جهان و رفاه همه انسانها دعوت می کنیم/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.