سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف به چندين فقره زورگيري:

زورگیران 16 ساله بازداشت شدند+عکس

دو نوجوان 16 ساله به دلیل چندین فقره زورگیری از مردم شهر تهران توسط پلیس بازداشت شدند.

رئیس کلانتری 141 شهرک راه آهن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 21 شب گذشته عوامل واحد گشت خودرویی این کلانتری در حین انجام وظیفه در راستای بالا بردن سطح امنیت حوزه استحفاظی فردی به هویت اصغر 25 ساله به ماموران مراجعه کرده و اظهار داشت:‌ چند لحظه پیش دو نفر ناشناس در خیابان مجاور او را مورد حمله قرار داده و یکی از آنان از پشت دهان مرا گرفته بود و دیگری نیز مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد، یک عدد گوشی همراه به ارزش یک میلیون تومان از من سرقت کردند.

سرگرد نعمت ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: به دلیل حساسیت موضوع عوامل تحت‌امر بلافاصله اقدامات گسترده و پیچیده خود را در خصوص شناسایی و ردیابی این زورگیران در سطح منطقه آغاز نمودند.

این مقام مسئول انتظامی ضمن اشاره به حضور مالباخته در کنار ماموران خاطر نشان کرد: تیم‌های گشتی با اجرای طرح مهار و گشت زنی هدفمند توانستند دقایقی بعد این دو زورگیر را به هویت های امید 16 ساله و محمد 16 ساله دستگیر نمایند.

لازم به ذکر است، متهمان که در ابتدا منکر هر گونه رویدادی شدند، پس از بازجویی و با مقابله بامدارک مستند، لب به اعتراف گشوده و به چندین فقره زورگیری به این شیوه اعتراف کردند؛ لذا پرونده متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارسال گردید./ف

برچسب ها: شناسایی ، پرونده ، زورگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.