سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش منفي بازيکنان به تفاهم نامه با هانوفر / تاريخ استقلال_ سپاهان تغيير مي کند؟

اعضاي تيم استقلال با شرايط خاص، در اين تيم روبرو هستند و در اين مورد با اوضاعي روبرو شدند که از شرايط مالي تيم بسيار ناراضي هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اعضاي تيم استقلال پس از باخبر شدن از تفاهم نامه استقلالي ها با دو باشگاه هانوفر و شارلوا از شرايط خاص برخوردار شدند و اعلام داشتند که وضعيت براي اين تيم از نظر مالي ايده آل نيست و اعضاي اين تيم در باشگاه بايد اين وضعيت را سر و سامان دهند و به فکر برگزاري بازي هاي وستانه و تورنمنت و يا برقراري ارتباط و صلح با اعضاي تيمهاي خارجي نباشند، اما اين اتفاق در حال حاضر رخ نداده است و مسئولان تيم استقلال اعلام کردند که در اين مورد در حال بررسي شرايط هستند تا هرچه سريعتر ارتباط بيشتري را با تيمهاي ايده آل خارجي برگزار کنند، اما اين در حالي است که بازيکنان به موضوع اعلام شده اعتراض کردند و خواستار اين شدند که شرايط مالي را مورد ارزيابي قرار دهند و براساس آن مشکلات اعضاي اين تيم را حل و فصل کنند.

شايان ذکر است؛ بازيکنان اعلام کردند؛ مسئولان بايد در اين خصوص به اعضاي تيم توجه کنند و مشکلات مالي را حل کنند، اما به جاي رسيدگي به وضعيت، بازيکنان با تيمهاي اروپايي تفاهم نامه امضاء مي کنند و به مسائل مربوط به اوضاع مالي تيم توجهي ندارند، به همين دليل اعضاي تيم نسبت به اين شرايط معترض شدند.

** يک مقام مسئول در فدراسيون قول داد؛ تاريخ استقلال_ سپاهان تغيير مي کند

شرايط به گونه اي است که بازي با سپاهان تحت تاثير ديدار تيم ملي است و اين در حاي است که استقلالي ها در خصوص اين ديدار با مشکلات خاصي روبرو هستن و شرايط به گونه اي است که آنها نمي خواهند در مقابل سپاهان در تاريخ اعلام شده به ميدان بروند و اين تيم را همراهي کنند، به اين دليل مدعي شدند که بازي با سپاهان بايد در تاريخ ديگري برگزار شود و اين در حالي است که مسئولان خواستار بررسي و رسيدگي به اين امر شدند که ديدار با اين تيم در تاريخ ديگري برگزار شود و شرايط طوري پيش برود که آبي ها با اوضاع ايده آل روبرو شوند.

شايان ذکر است؛ اين اتفاق توسط برخي مسئولان مورد ارزيابي قرار گرفته است و برخي مسئولان در فدراسيون مدعي شدند که اعضاي تيم استقلال در اين خصوص اقداماتي را انجام دادند که باعث شود استقلال در تاريخ ديگري به ميدان برود و سپاهان را همراهي کند.

شايان ذکر است؛ اعضاي تيم استقلال از طريق فدراسيون فوتبال دريافتند که استقلال مي تواند در تاريخ ديگري به ميدان برود و اين تيم را همراه يکند.

اين در حالي است که پيش از اين اعلام شده بود، استقلال نمي تواند با موافقت مسئولان روبرو شود، اما تاريخ بازي استقلال با سپاهان تغيير مي کند.

** بررسي جدي اتفاقات استقلال_ راه آهن براي جريمه تيمي

استقلال در بازي با راه آهن با شرايط خاص روبرو شد و اين در حالي است که در بازي با راه آهن اتفاقاتي رخ داده است که توسط مسئولان در فدراسيون مورد بررسي قرار گرفته است.

براساس اين گزارش؛ شرايط براي اعضاي اين تيم به گونه اي است که استقلال قصد دارد اين موضوع را مورد ارزيابي قرار دهد و اين موضوع در حالي است که مسئولان در کميته انضباطي مشغول بررسي شرايط هستند تا هرچه سريعتر اين موضوع را پيگيري کرده و ارزيابي لازم را انجام دهند، زيرا استقلال با اوضاعي روبرو شده است که مسئولان در کميته در نظر دارند که اين موضوع را که اعتراض مسئولان را درپي داشته است، بررسي هاي لازم را انجام دهند.

شايان ذکر است؛ مربيان دو تيم استقلال و راه آهن به داوري ترکي معترض شدند و اين موضوع باعث شد که شرايط براي دو تيم متفاوت پيش برود، زيرا ترکي از آن بازي تصميم گرفته است قضاوتي انجام ندهد و کميته نيز مشغول بررسي جدي است و حتي اعلام شده است که اين موضوع مورد ارزيابي قرار مي گيرد و اين شرايط کاملا قابل بررسي کامل قرار مي گيرد تا راي نهايي اعلام شود.

گفتني است؛ آبي ها نيز علي رغم برد مقابل راه آهن به ترکي معترض شدند و علي دايي نيز با اعتراض شديد از مسئولان خواست تا اين مسائل را ارزيابي کنند تا تصميم نهايي اتخاذ شود./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.