سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه نجوم سه ساله شد

باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران دوم اسفند ماه سال جاری سه ساله می شود.

الهام نیری، مسئول روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران گفت: دوم اسفند ماه به مناسبت سه ساله شدن باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراسمی را برگزار خواهد کرد که در این مراسم سخنرانی ویژه ای با عنوان تابش زمینه کیهانی توسط دکتر اربابی، مدیر توسعه طرح رصد خانه ملی انجام می شود.
 
وی افزود: ارائه رخدادهای آسمانی اسفند ماه نمایش فیلم نجومی، پرسش و پاسخ علمی، برگزاری مسابقات، گپ گروهی با موضوع زندگی در خارج از جو از جمله برنامه های این مرکز در سالروز افتتاح باشگاه نجوم می باشد.
 
نیری در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی میهمانان این برنامه می توانند قمر ماه، سیاره مشتری و اقمار گالیله ای آن، مریخ، اورانوس،‌ خوشه پروین، خوشه کندو و ستاره قلب الاسد با کمک ابزار ابتیکی و پیشرفته موجود در این مرکز در کنار کارشناسان در آسمان رصد کنند.

وی یاد آور شد: هدف اصلی از برگزاری این مراسم ارتقاء سطح علمی دانش پژوهان و تعامل متقابل علمی با سایر نهادها از جمله دانشگاه و مراکز علمی دیگر است.
 
نیری تاکید کرد: این مراسم روز چهارشنبه دوم اسفند از ساعت 17 الی 21 در تالار کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود که علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.sactehran.com مراجعه فرمایند./ع2
برچسب ها: نجوم ، علمی ، ماه ، مریخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.