سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منوی مخصوص شوهران سخت گیر

یکی از دغدغه های زنان پختن غذاهای متنوع در وعده های غذایی مختلف است که مردان بسیار به آن اهمیت می دهند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از نیونیوز ؛زنان و مردان در مرحله های مختلف زندگی نسبت به چیزهای گوناگون و مختلف سختگیر هستند و این سختگیری ها در مردان و زنان بسیار متفاوت است.

بررسی ها نشان می دهند؛ مردان نسبت به وعده های غذایی بسیار سخت گیر هستند و اغلب به دنبال غذاهای متفاوت و گوناگون می گردند.

زنان بر عکس مردان دوست ندارند غذاهای گوناگون با طعم های مختلف را امتحان کنند در حالیکه زنان از تنوع طبع در غذا تا حدودی بیزارند.

گفتنی است؛ تخم مرغ و نیمرو و آب پرتقال در صبحگاهی از اشتهای مردان در طول روز می کاهد و سبب می شود تا مردان در وعده های غذایی ناهار و شام پرخوری نکنند.

مصرف سیب،خرما ،پرتقال ،پسته و تنقلات در میان وعده ها، سبک کنترل فشارهای عصبی و روحی در مردان می شود و مصرف این میوه و خوراکی خشم مردان را تا حدود زیادی کنترل می کند پس بهتر است قبل از سرکار رفتن همسرتان میان وعده های او را حاضر کنید تا او در طول روز مصرف کند.

مصرف پروتئین در ظهر و کلسیم و فیبر مانند شیر و سبزیجات از ابتلا به سرطان پروستات در مردان جلوگیری می کنند و به مردان کمک می کنند و از استرس خشم و تنش های عصبی ناشی از کار در مردان تا حدود زیادی جلوگیری می کند./ع2

برچسب ها: غذا ، استرس ، عصبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.