سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقابی: به تیم فوتبال شهرداری ساوه کم لطفی می شود

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: تنها ورزش لیگ برتری ساوه، تیم فوتسال شهرداری است اما بی توجهی مسئولان باعث شد ما هیچ پخش تلویزیونی نداشته باشیم، یک دوربین هم درسالن دیده نمی شود.

رضا عقابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتسال شهرداری ساوه به تنهایی نماینده این استان در مسابقات لیگ برتری و باقی ورزش ها در لیگ های پایین تر فعالیت می کنند اما مسئولان صدا و سیمای استان هیچ حمایتی از ما نمی کنند. در طول این فصل که رقابت های حساس وبزرگی در سالن شهر ساوه برگزار شد حتی یک دوربین هم حضور نداشت تا از عملکرد بازیکنان فیلمبردازی کند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: ما با تلاش بازیکنان و باشگاه به لیگ برتر راه یافته ایم و امتیازی نخریدیم در این صورت انتظار داریم مردم ساوه برای یک بار هم که شده نحوه ی عملکرد فوتسالیت هایی استان خود رامشاهده کنند. توقع پخش زنده از شبکه استانی را نداریم اما می خواهیم در طول هفته در برنامه های متنوع بخش هایی از عملکردمان پخش شود این توقع بی جایی نیست ما برای سرپا نگه داشت ورزش این استان تلاش می کنیم

**صدا وسیما ملک شخصی گزارشگران نیست

عقابی بیان داشت: فوتسال شهرداری ساوه با کم ترین بودجه به لیگ برتر رسید. این درحالیست که تیم های دسته یکی ورزش های مختلف هزینه های کلانی را صرف می کنند، اما همچنان ناکام هستند با مقایسه ی این موضوع در می یابیم که مسئولان به تیم حاکم لطفی می کنند. ما 2 سال در سخت ترین رقابت های فوتسال کشور حضور داریم اما شاید حتی همشهریان هم ما را نشناسند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مدیر کل صدا و سیمای استان تقاضا دارم توجه بیشتری به فوتسال داشته باشد و حتی اگر حق پخش زنده به ما نمی دهند یک دوربین در سالن حاضر باشد تا عملکردمان در طول هفته به خاطر مردم برسد در این صورت با انگیزه ی بیشتری در رقابت ها حاضر می شویم./مح
برچسب ها: فوتسال ، شهرداری ، ساوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.