سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش تبعيضات اجتماعي براثر کاهش بودجه اتحاديه اروپا

فعالان مخالف با اقدامات رياضتي در اتحاديه اروپا مي گويند کاهش بودجه اين اتحاديه باعث افزايش نابرابري هاي اقتصادي مي شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛‌ اين فعالان با انتقاد از اين اقدام مي گويند اقدامات رياضت اقتصادي بيشتر نتايج منفي به همراه خواهد داشت. رامين مظاهري خبرنگار اين شبکه در پاريس در گزارشي گفت: بودجه پيشنهادي براي اتحاديه اروپا در چارچوب برنامه هاي رياضتي ممکن است در سالهاي 2014 تا 2020 منجر به افزايش فقر، بي ثباتي و نابرابري هاي اقتصادي شود. در کنفرانسي که در پاريس برگزار شد کاهش بودجه و اثرات آن مورد بررسي قرار گرفت.

 بسياري بر اين باورند که اتحاديه اروپا آينده اش را با کاهش بودجه هاي اجتماعي براي پرداخت بدهي هايش به مخاطره مي اندازد. حدود شانزده درصد از جمعيت اتحاديه اروپا يعني 80 ميليون نفر در زير خط فقر زندگي مي کنند و اين رقم همچنان رو به افزايش است. برنامه هاي ارسال کمکهاي مالي به مناطق نيازمند در ويلز، مارسي و بخارست قرار است متوقف شوند.

 با توجه به بحران اقتصادي موجود معلوم نيست که اين کاهش بودجه چطور از نظر سياسي مورد قبول واقع شده است. بسياري بر اين باورند که اروپا نه تنها بايد نگران مشکلات گسترده اقتصادي  باشد بلکه بايد درباره افول دموکراسي هم نگران باشد.


                   

                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: اجتماعی ، اتحادیه ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.