سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديدار مجمع سخنگويان كميسيون‌هاي تخصصي مجلس با رئيس رسانه ملي

به منظور ارتقاء همكاري‌هاي رسانه‌ ملي با مجلس شوراي اسلامي و استفاده بيشتر از ظرفيت‌هاي كارشناسي كميسيون‌هاي مجلس؛ نشست مشترك مجمع سخنگويان اين كميسيون‌ها با مديران رسانه ملي برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از حوزه رياست سازمان صدا و سيما؛ در اين جلسه كه تمامي اعضاء مجمع حضور داشتند، نقش تعيين‌كننده سخنگويان تخصصي مجلس در اطلاع‌رساني و توجيه افكار عمومي و ضرورت ارتباط مستمر با رسانه ملي مورد بررسي و تأكيد قرار گرفت.
در اين نشست موضوعاتي چون اطلاع‌رساني از كميسيون‌هاي تخصصي؛ آموزش قوانين به مردم؛ طرح مباحث كارشناسي و چالشي در مورد طرح‌هاي مهم و افزايش آگاهي‌هاي عمومي در جامعه؛ حضور اعضاء مجمع در كارگروه‌هاي تخصصي شبكه‌ها؛ توجه بيشتر به وظيفه نمايندگان مجلس به عنوان قانون‌گذار و محدود كردن نگاه‌هاي بخشي و منطقه‌اي؛ توجه ويژه به نقش نظارتي مجلس به ويژه كميسيون اصل 90 و پرهيز از نگاه ژورناليستي به فعاليت‌هاي مجلس، مورد تأكيد قرار گرفت. 
نمايندگان محترم مجلس در اين ديدار ضمن تشكر از عملكرد رسانه ملي، اقداماتي نظير راه‌اندازي سيستم ديجيتال؛ توليد سريال‌هاي ماندگار، راه‌اندازي شبكه‌هاي جديد، دور بودن مديريت رسانه از حاشيه‌هاي سياسي و آرامش بخشي ارزشمند به جامعه؛ نوآوري و تنوع در برنامه‌ها و برخورداري از اعتماد عمومي مردم را مورد تقدير قرار دادند. 
در ادامه آقاي ضرغامي با تشكر از سخنگويان كميسيون‌هاي تخصصي مجلس، آنان را عصاره اطلاعات و نگاه كارشناسي مجلس دانست و ضمن قبول پيشنهاد‌هاي آنان، تداوم ارتباط بخش‌هاي مختلف رسانه ملي با اعضاء مجمع را مورد تأكيد قرار داد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.