سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج غیرقانونی دارایی هاي ديکتاتور مخلوع تونس توسط فرانسه

روزنامه تایمز در گزارشی با موضوع ثروت و دارایی های ديکتاتور مخلوع تونس، فرانسه را متهم به مشارکت در خروج غیرقانونی دارایی های بن علی کرد که اکنون آن ها را در عربستان صرف خوشگذرانی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌روزنامه تایمز در گزارشی با موضوع ثروت های ديکتاتور مخلوع تونس کشور فرانسه را به خارج کردن و مخفی نمودن دارایی های زین العابدین بن علی متهم کرد. روزنامه انگلیسی در ادامه افزود: زمانی که ديکتاتور مخلوع تونس و همسرش با بیش از ده ها شمش طلا به ارزش ده ها میلیون یورو که اکنون آن ها را برای گذراندن اوقات فراغت خود در تبعید هزینه کردند از فرانسه خارج شدند، فرانسه هیچ اقدامی در جهت گزارش این مساله نکرد .
                                      
 

با وجود این که اتحادیه اروپا به تمام کشورهای اروپایی اعلام کرده بود که تمام حساب های سرمایه گذاری وی را مسدود کنند اما فرانسه در این باره نیز به موقع اقدام نکرد.

 زین العابدین بن علی و همسرش بعد از اعتراضات ملی در ژانویه سال 2011 که آغاز انقلاب های عربی بود، تونس را به قصد عربستان ترک نمودند.  تایمز در پایان تاکید کرد با وجود تمام این اتهامات اما مسوولین فرانسوی هیچ گاه دستور تحقیق و بازجویی از عاملان و دست اندرکاران گمرک و فرودگاه ها را ندادند.


                                      آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: تونس ، فرانسه ، دارایی ، تایمز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.