سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کاخ سفید:

ضعف آمريکا در ارائه آموزه هاي مفيد به دانش آموزان خود

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: آمریکا در رتبه 28 از 38 کشوی قرار دارد که به کودکان در سنین قبل از تحصیل برنامه های پیشرفته برای رشد استعدادهای فکری ارائه می دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الوفد ؛ « جوش ارنست» سخنگوی کاخ سفید با اشاره به تاثیر برنامه های پیشرفته ای که کودکان قبل از ورود به مدارس در آن ها شرکت می کنند و با بیان اهمیت این نوع برنامه ها بر آینده کودکان آمریکایی تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا در رتبه 28 از 38 کشوری قرار دارد که کودکان خود را در برنامه های سطح عالی و پیشرفته شرکت می دهند.

 به دلیل کسری بودجه آمریکا در سال جاری، این کشور در صدد است هزینه های موجود در تمام ادارات را از ابتدای ماه مارس آینده کاهش دهد که بودجه مربوط به فعالیت های کودکان در زمینه برنامه های تکنولوژیک یکی از آن هاست. ارنست در ادامه افزود: برخی از ایالت های آمریکایی همچون جورجیا و اوکلاهوما که توسط جمهوری خواهان اداره می شوند، سرمایه گذاری های وسیعی در زمینه آموزش های تکنولوژیک به کودکان در دوره قبل از دبستان اختصاص داده اند.

 وی تاکید کرد: دولت تلاش خواهد چنین هزینه هایی را در طرح بودجه سال جاری وارد کند زیرا با وجود اهمیت بالا، نیاز به هزینه های گزافی ندارند.



                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: آمریکا ، کودکان ، ارنست ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.