سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

ترویج امر به معروف و نهی از منكر نیازمند همكاری همگانی است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف ونهی از منكر نیازمند همكاری همگانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سردار رضا محمد سلیمانی در نشست رؤسای شوراهای امر به معروف و نهی از منكر بانك های استان چهارمحال و بختیاری در شهركرد با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حركت مردم در این روز، مخلصانه بود و همه اقشار با وجود مشكلات اقتصادی در صحنه حضور پیدا كردند.

وی افزود: موج بیداری اسلامی و اقتدار جبهه مقاومت در برابر استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی از ثمرات انقلاب اسلامی و پایداری ملت ایران است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: یكی از توطئه های دشمنان انقلاب، جنگ روانی و رواج بی تفاوتی فرهنگی است كه در این زمینه می كوشند، شئونات اسلامی را در جامعه كم رنگ كنند.

محمد سلیمانی افزود: شبكه های مختلف ماهواره ای، فضای مجازی و ابزار های رسانه ای و تبلیغی دشمن با صرف بودجه های فراوان در این زمینه فعال است.

وی نهادینه شدن ارزش ها در جامعه را نیازمند اقدام سنجیده، ظریف و با برنامه ریزی دقیق فرهنگی مسئولان دانست و این رسالت را وظیفه همه دلسوزان به ویژه مسئولان امور فرهنگی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منكر عنوان كرد./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.