سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اوقاف سبزوار:

مردم تشنه معارف قرآنی هستند

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان سبزوار عنوان کرد: امروز مردم با زبان حضور و شرکت در مراسمات مذهبی و قرآنی مطالبات فرهنگی و دینی خود طلب می‌کنند و بار بزرگی بردوش مسئولان در این عرصه گذاشته اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان سبزوار ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز مردم با زبان حضور و شرکت در مراسمات مذهبی و قرآنی مطالبات فرهنگی و دینی خود طلب می کنند و  بار بزرگی بردوش مسئولان در این عرصه گذاشته اند.

محمد صفرپور با اشاره به تشکیل دو کمیته شهری و روستایی در مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی گفت: در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان سبزوار، مسابقات در حوزه بخشها، روستاها و شهری برگزار می‌شود که در پایان دو بخش شهری و روستایی باهم رقابت می‌کنند که برندگان به مسابقات قرآن در مرحله  استانی راه می‌یابند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم سبزوار از سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ادامه داد: این حضور باشکوه و استقبال بی‌نظیر دارای پیام مهمی است و آن تشنگی مردم نسبت به قرآن و معارف قرآنی است.

وی با بیان اینکه طرح ملی حفظ قرآن کریم در کشور آغاز شده یادآورشد: طرح ملی حفظ از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله) میباشد که در شهرستان سبزوار هم آغاز شده و توجه جدی و اهتمام تمام مسئولان را در این عرصه بزرگ قرآنی خواستاریم.
برچسب ها: قرآن ، معارف ، سبزوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.