سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

واگذاری امور بهسازی و نوسازی واحدهای تولیدی دامداری روستایی به سازمان نظام مهندسی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از واگذاری امور مربوط به بهسازی و نوسازی واحدهای تولیدی دامداری روستایی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

برزو هیبتیان گفت: طبق تفاهمنامه معاونت امور دام و سازمان مهندسی کشاورزی، کلیه امور مربوط به تشکیل پرونده، بازدید کارشناس، تهیه نقشه و صدور مجوز بهره برداری واحدهای تولیدی دامی در روستاها به سازمان نظام مهندسی واگذار شد.

وی با بیان اینکه، هدف از اجرای این طرح، ساماندهی صدور مجوز، نظارت بر انجام صحیح کار، تهیه نقشه و انجام سریع و به موقع امورات، می باشد افزود: نظارت عالیه بر انجام صحیح امور به عهده معاونت امور دام است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به این که در این استان، 920 روستا وجود دارد و به منظور ایجاد واحدهای تولیدی دامی درقالب طرح های بهسازی و نوسازی اماکن در روستاها که نقش مهمی در تولید گوشت و شیر و اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر دارد، با موافقت کارگروه توسعه، 30 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث و نوسازی این واحدهای تولیدی در روستاها اختصاص یافت.

متقاضیان طرح نوسازی و بهسازی روستا ( ساخت انبار علوفه و طویله ) پس از مراجعه به نمایندگی سازمان نظام مهندسی و تکمیل پرونده، جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهند شد و براساس زیربنا و دیگر شرایط مانند مسقف بودن طرح و یا بالعکس، تسهیلات باسود 7درصد و بازپرداخت 10ساله، دریافت خواهند کرد./س

برچسب ها: دامداری ، روستا ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.