سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

5 سال دوبنده وزن 66 کیلوگرم کشتی کشور بر قامت جوانان سوادکوهی

استعدادهای کشتی سوادکوه در میادین مختلف، 5 سال دوبنده وزن 66 کیلوگرم کشتی کشور بر قامت سوادکوهی هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران وزن 66 کیلوگرم تیم ملی را در طول 5 سال اخیر با نام سوادکوه می شناسند، از سال 2008 تاکنون، نفرات برتر وزن 66 کیلوگرم تیم ملی از سوادکوه بوده اند.

مهدی تقوی پرچم دار وزن 66 کیلوگرمی کشتی تیم ملی است در سال 2007 و برای حضور در المپیک پکن و در فینال مسابقات جام تختی و انتخابی المپیک بین سعید داداشپور و مهدی تقوی دو کشتی گیر سوادکوهی برگزار شد که مهدی تقوی با موفقیت در این دوره از مسابقات به عنوان نماینده کشورمان معرفی شد.

مسابقات سال 2011 و قبل از مسابقات جهانی استانبول در این دوره از مسابقات، فینال وزن 66 کیلو گرم بین دوکشتی گیرسوادکوهی سبحان محمد زاده و مهدی تقوی برگزار شد.

برگزاری مسابقات امسال کشتی جایزه بزرگ آزاد مرتضی گودرزی از سوادکوه به مقام دوم وهمچنین در مسابقات جام امید در بهمن ماه سبحان محمدزاده به رتبه دوم دست یافت هم اکنون درادوی تیم ملی حضوردارند

درلیگ امسال هم سبحان محمدزاده ومهدی تقوی خوش درخشیدندوکشتی های خوبی گرفتند وهمه حریفان را شکست دادند.

به آخرین افتخار آفرینی کشتی گیران وزن 66 کیلوگرمی سوادکوه در مسابقات در مسابقات قهرمانی بزرگسالان مازندران که در روزهای گذشته برگزار شد، نیما الهی کشتی گیر جوان و آینده دارکه تازه به رده بزرگسالان رفته به مقام اول و وحید آهنگری به رتبه دوم دست یافتند که هر دوی این کشتی گیران، سوادکوهی هستند./ع


برچسب ها: کشتی ، قامت ، سوادکوهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.