سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت‌پور به باشگاه خبرنگاران خبر داد

اعلام نتیجه‌نهایی بررسی حوادث ۲۲ بهمن قم تا دو هفته آینده

رئيس كميته پيگيري حوادث 22 بهمن در قم از نهايي‌شدن گزارش اين كميته طي دو هفته آتي خبر داد.

منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل، سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسي ‌هاي كميته حوادث 22 بهمن در قم گفت: روز گذشته بنده و نقوي‌حسيني براي نشست با مسئولان استان قم به اين شهر سفر كرديم.

وي در ادامه افزود: تحقیقات و بررسی‌ها برای رسیدن به نتیجه نهایی در حال انجام است و پس از پایان بررسی این کمیته، گزارش نهایی به کمیسیون امنیت ملی ارائه مي‌شود.

نايب رئيس كميسيون امنيت‌ملي همچنين اظهار داشت: گزارش كميته پيگيري حوادث 22 بهمن در قم طي يكي دو هفته آینده نهایی خواهد شد.

بر اساس اين گزارش؛ نقوي حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از اعضای کمیته پیگیری حوادث اخیر قم روز پنجشنبه هفته جاری نیز به این شهر سفر خواهند کرد و با مراجع عظام تقلید ملاقات‌هایی را برگزار خواهند کرد.

وي همچنين در ادامه افزود: کمیته پیگیری این موضوع تا کنون دو بار در روزهای شنبه و دوشنبه هفته جاری برای بررسی این حادثه به شهر قم سفر کرده اند. روز شنبه اعضای کمیته با شورای تامین شهر قم نشست مشترکی را برگزار کردند و روز گذشته نیز نشست مشترکی با فرماندهی سپاه استان قم و مسئولان اطلاعات و حفاطت سپاه و معاون برنامه ریزی سپاه و فرماندار قم برگزار شد و نظرات آنها و اطلاعاتی که داشتند مورد بررسی قرار گرفت.


گفتني است؛ بعد از اتفاقات 22 بهمن در قم كميسيون امنيت ملي اقدام به تشكيل كميته‌اي براي بررسي اين اتفاقات كرد كه حقيقت‌پور، نقوي حسيني، دواتگري و جهانگرزاده اعضاي اين كميته را تشكيل مي‌دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حوادث ، کمیته ، بهمن ، قم ، کمیسیون ، امنیت ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.