سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

حمایت اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران از بیانات مقام معظم رهبری

در بيانيه اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری آمده‌ است: رهنمودهای معظم‌له را مدنظر داشته و ایشان را شاخص حقیقی هر نوع حرکت اجتماعی می‌دانیم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ شورای دانشگاه تهران در دفاع از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص وحدت مسئولان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد. امام خمینی (ره)

با گذشت 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، نمایش پر شکوه ملّت ایران در 22 بهمن نشان داد که علیرغم به کارگیری گسترده همه روش‌ها خصوصاً تحریم‌های بی‌سابقه دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه نظام سلطه جهانی و در رأس آنان آمریکای جنایتکار و اعوان و انصارش، خللی در عزم ملّت قهرمان ایران پدید نیامده است. در این میان به ویژه مدیریت و رهبری الهی، حکیمانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب، نقش با اهمیتی داشته و بیش از گذشته مسجل می‌دارد که کشتی انقلاب پس از امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی، در ترازی نوین همچنان بالنده و پر شکوه در حال پیشرفت و ارتقاء است.

با این توصیف، علیرغم وقوع توطئه فراگیر دشمنان انقلاب اسلامی، برخی بی‌تدبیری‌ها اثرات منفی قابل توجهی در ایجاد نفاق و انشقاق ملّی دارد. هشدارهای اخیر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در توصیف این رخدادها، ضمن آنکه منعکس کننده تأثر شدید معظم‌له است، نشان دهنده دغدغه‌های جدی است که ایشان درباره برخی مسائل اخیر دارند.

اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، ضمن حمایت کامل از بیانات مقام معظم رهبری در این باره اعلام می‌دارند، رهبری حکیمانه سرمایه بزرگ برای پیشرفت علمی و معنوی جامعه طی سی و چهار سال فراز و نشیب‌های جمهوری اسلامی بوده است که سعادت و سلامت جامعه را به همراه داشته است و این هشدارها درباره ضرورت حفظ آرامش مدیران ارشد نظام در پیگیری وظایف خود و نیز تنظیم رابطه حسنه، یک ضرورت همیشگی است.

ما دانشگاهیان با تصریح بر نقش پر اهمیت ولایت فقیه در مدیریت بهتر شرایط سیاسی و اجتماعی امروز، اعلام می‌داریم که در تبعیت کامل از ایشان، رهنمودهای معظم‌له را مدنظر داشته و ایشان را شاخص حقیقی هر نوع حرکت اجتماعی می‌دانیم. ما دانشگاهیان اعلام می‌داریم که در صف حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، پیشگام در اجرای تدابیر معظم‌له بوده و مسئولان ارشد کشور را به تبعیت از رهنمودهای ایشان دعوت می‌کنیم.

امید که با وحدت و هماهنگی همه جانبه ملّت و مسئولان کشور، آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به ثمر نشسته و حیات طیبه و ارزشمند آن از توطئه دشمنان محفوظ باشد.

در پایان از سران سه قوه که پس از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری اعلام اطاعت و تبعیت کرده، تشکر کرده و امیدواریم همیشه بر این میثاق پایدار باشند".

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.