سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اختصاص 3000 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به واحدهای فناور و کارآفرین

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به واحدهای فناور و کارآفرین کشور اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران مهدی نژاد نوری در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خانواده کارآفرین و زنان فناور بار رویکرد منطقه ای در ساری افزود: نیم درصد از بودجه عمومی کشور برای اعطای تسهیلات کم بهره، کمک و سرمایه گذاری به واحدهای کارآفرین مستقر در پارک علم و فناوری اختصاص پیدا می کند.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی خانواده و کارآفرین با همکاری مرکز نهاد خانوده ریاست جمهوری بوده و پارک علم و فناوری به عنوان مجری این شنوار بوده است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه برخی کارآفرینی و اشتغال را با هم یکسان می دانند،گفت: هر شغلی کار آفرینی محسوب نمی شود.

مهدی نژاد افزود: در بحث آموزش و توانمندسای افراد وزارت علوم ورود پیدا کرده و در مراکز دانشگاهی و علمی و کاربردی به کارآفرینان اموزش ارائه می کند

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری با حمایت شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک، امکان لازم را برای سرمایه گذاری واحدهای فن آور فراهم ساخته است تصریح کرد: با تدوین الگوی خانواده کارآفرین می توان از حمایت های پارک علم فناوری برخوردار تا موجب اقتصادی کردن جامعه با محوریت خانواده صورت گیرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.