سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

میزان رضایت مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی سنجش می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین، از اجرای طرح پژوهشی سنجش میزان رضایت مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی استان خبرداد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عباسعلی درافشانی اظهارداشت: به استناد مصوبه شوراي عالي اداري و در اجراي تصويبنامه هيئت وزيران و همچنين بخشنامه سالانه معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، نظر سنجي از مراجعين دستگاه هاي اجرايي در خصوص نحوه ارائه خدمات در دي ماه هر سال انجام و نتايج آن منتشر مي شود.
 
وی افزود: اجراي اين نظرسنجي به استناد بخشنامه معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور در سال جاری نیز در دستوركار اين معاونت قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بیان کرد: این طرح از روز چهارشنبه دوم اسفندماه و بطور همزمان در مركز استان و شهرستانها از طريق مراجعه كارشناسان و پرسشگران به آن دستگاه اجرايي اجرا مي شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت موضوع و لزوم مشاركت كليه دستگاه های اجرایی لازم است مدیران دستگاه ها درخصوص فضاي مناسب در آستانه درب خروجي آن دستگاه جهت استقرار پرسشگر و ارباب رجوع پيش بيني لازم را انجام دهند./ک

برچسب ها: عملکرد ، رضایت ، سنجش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.