سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود تاکید کرد

عذرخواهی تنها با نامه نگاری پایان نمی‌يابد

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود ضمن ابراز گلایه شدید از عملکرد مسئولین و جریانهای مختلف سیاسی، خواستار عذرخواهی صریح روسای قوا و فعالین سیاسی از محضر رهبری و مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی شد.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامي پیرامون اتفاقات اخیر بينيه‌اي را منتشر کرد.
 
مشروح این بیانیه به شرح زیر است:
 
«بررسی توطئه‌ها و سناریوهای طراحی‌شده از سوی استکبارجهانی، نشان می‌دهد که بی‌ثبات‌سازی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی و ایجاد اختلاف و چند دستگی را در دستور کار دارد و این در حالیست که گویی روسای قوا و مسوولین محترم این تحرکات آشکار و پنهان دشمن را درک نمی‌کنند و با تحرکات و مواضع غلط و نامناسب خود در پازل دشمن حرکت می‌کنند.
 
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بر این باور دارد که امروز جریان بیداری اسلامی تاکنون به ضرر خط سازش و به نفع جریان مقاومت در منطقه با الهام از جمهوری اسلامی، در حال رسیدن به سرانجام مقصود است. بر همین مبنا نظام سلطه، خود را در یک بحران تاریخی می بیند و لذا تمام پتانسیل خود را برای براندازی نظام اسلامی بکار گرفته است. محور شرارت بین المللی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن و نابودی ایران اسلامی فروگذار نیست؛ ایجادناآرامی در کشور، ایجاد اغتشاش و آشوب در فضای عمومی ایران، اختلاف افکنی در میان روسای قوا، سیاسیون و مردم؛ تلاش برای تحریک، تطمیع، ترغیب و تجهیز گروهکهای تروریستی برای ضربه های مرزی به ایران، اعمال تحریم‌های شدید، تلاش برای ایجاد یک اجماع جهانی بر ضد ایران و امنیتی کردن هویت ایران اسلامی، فرستادن پرونده‌ی هسته‌ای ایران از آژانس به شورای امنیت و صدور قطعنامه‌های متعدد، ترور دانشمندان هسته‌ای کشور با همکاری موساد و ام‌ای‌سیکس، خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای کشور از طریق ویروس‌ها و کرم‌های رایانه‌ای از قبیل اس‌تاکس‌نت و همراه با همه‌ این راهبردها، پیشبرد پروژه‌ فروپاشی و استحاله از درون، از طریق نیروهای داخل نظام، بخشی از دشمنی‌های آمریکا با نظام جمهوری اسلامی بوده است.
 
این در حالی است که حاکمان کاخ سیاه آمریکا و حاکمان تل آویو، تا کنون در هیچ یک از سیاست‌های خصمانه‌ خود نسبت به ایران تجدید نظر نکرده است و حتی روز به روز بر این فشارها و تهدیدات افزوده است و عده ای ناآگاه و غافل همچنان بر طبل مذاکره و خط سازش می کوبند و جالب آنجاست که همین خط سازش که امروز در قالب جریان فتنه و انحراف، ظهور و بروز بیرونی یافته اند ایجاد اختلاف را به منظور تولید تحریک اجتماعی، به صورت جدی در دستور کار قرار داده اند.
 
در این میان آنچه چراغ هدایت و موجب شکل گیری فصل جدیدی برای خدمت گذاری برای مردم خواهد شد بیانات و راهنمایی های رهبر خردمند و حکیم انقلاب است که در روزهای اخیر فریاد پیامبرگونه و امام گونه ایشان، آبی بود که بر آتش التهاب مسولین و دشمنان ریخته شد. بر این اساس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ضمن ابراز گلایه شدید از عملکرد مسئولین و جریانهای مختلف سیاسی، خواستار عذرخواهی صریح روسای قوا و فعالین سیاسی از محضر رهبری و مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی است. البته این عذرخواهی تنها با نامه نگاری پایان نمی آید و باید در عمل دید که چگونه می‌خواهند در جهت مطالبات رهبری و مردم حرکت کنند.
 
جریانها و مسوولینی هم که تا امروز صرفا شعار تبعیت از ولایت سر می دادند اما در عمل اختلاف، تهمت، قانون شکنی و هتاکی را در دستور کار داشتند با شرمساری و عذرخواهی از مردم به بگومگوهای بیهوده میان خود پایان دهند.
 
امروز باید آنهایی درس بگیرند که در جلسات پنهان و آشکار خود، اختلاف در میان نیروهای انقلاب را تئوریزه می کردند و بر خلاف تمام آموزه های اسلامی، رهنمودهای امام عزیز و منویات رهبر خردمند انقلاب، بر خلاف وحدت سخن می گفتند. آیا از امام و رهبری نیاموخته بودیم که رمز پیروزی و تداوم انقلاب، وحدت است؟
 
در پایان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از تمامی کسانی که خود را دلبسته ولایت، امام، انقلاب و اسلام می دانند می خواهد تا با بصیرتی مضاعف، توطئه های رنگارنگ دشمن را ببینند و با پافشاری بر وحدت و همبستگی نیروهای انقلاب در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.
 
 
 
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
 
اول اسفند 1391»

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.