سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر علوم بر لزوم حفظ ارزش های معنوی کار در خانواده ایرانی تاکید کرد

دکتر محمد مهدی نژاد نوری معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم حفظ ارزش های معنوی کار در خانواده ایرانی تاکید کرد .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مهدی نژاد در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خانواده کارآفرین و زنان فناور در ساری گفت :نگاه جامعه کشورهای پیشرفته در فعالیت کار خانوادگی فقط اقتصادی است.

وی افزود: کارکردن در نظام جمهوری اسلامی برخوردار از ارزش های معنوی دینی و یکی از رویکرد های مهم آن حلال و حرام بودن درآمد ناشی از کار است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با بیان اینکه این وزارتخانه آمادگی انجام تحقیقات و آموزش در زمینه اهمیت کار خانوادگی و ترویج آن را دارد، بر حفظ ارتباطات بین خانواده اشاره کرد و گفت: کارکردن خانوادگی با کارآفرینی فرق دارد.

معاون وزیر علوم دور کاری را از فعالیت های جدید کارآفرینی دانست و گفت: در تعریف فعالیت های اقتصادی خانوادگی باید بازنگری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت سه هزار شرکت دانش بنیان به همراه 30 پارک علم و فن آوری و 120 مرکز رشد در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دولت 30 هزار میلیارد ریال را برای انجام سرمایه گذاری هایی که از خطر پذیری بالایی برخوردارند به پارک های علم و فناوری تخصیص داده است که کارآفرینان می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

گفتنی است، نخستین جشنواره ملی خانواده کارآفرین و زنان فناور با هدف مردمی کردن اقتصاد با حضور کار آفرین های استانهای تهران ، خراسان شمالی ، گیلان ، گلستان و مازندران در ساری آغاز شد./ح

برچسب ها: معاون ، وزیرعلوم ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.