سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تقدیر رییس جمهور از استان کرمانشاه به لحاظ اجرا موفق طرح توسعه کشاورزی

استاندار كرمانشاه گفت: در جلسه رئيس جمهور با استانداران از استان كرمانشاه به عنوان استاني پيشگام و موفق در اجراي طرح توسعه كشاورزي نام برده و از اين استان تقدير شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهندس سيد دادوش هاشمي در جلسه طرح توسعه كشاورزي استان افزود: در نشست مشترك رئيس جمهور با استانداران، دكتر احمدي نژاد از استان كرمانشاه و تعداد محدود ديگري استان به عنوان استانهای پيشكام و موفق در اجراي طرح توسعه كشاورزي نام بردند كه اين مهم يك افتخار و سربلندي براي استان است.

وي بيان داشت در گزارشات ارائه شده در حضور رئيس جمهور عنوان شد كه استان كرمانشاه در اجراي اين طرح در سال هاي 1390و 1391 بسيار موفق عمل كرده و موفق به جذب كامل تسهيلات طرح در سال 1390 و اكثر تسهيلات آن در سال 1391 شده است كه به همين لحاظ استان كرمانشاه از سوي رئيس جمهور مورد تقدير قرار گرفت.

وي اظهار داشت: ما نيز به نوبه خود از مسولين و مديران  اجرايي ذيربط استان كه در اجراي طرح توسعه كشاورزي استان نقش داشته اند، تقدير مي كنيم و اميدواريم همگي در اجراي طرح ها و برنامه هاي خود موفق باشند.

استاندار كرمانشاه افزود : خوشبختانه روند توسعه و پيشرفت در تمامي بخش هاي استان شكل گرفته و آينده اين استان بسیار درخشان و روشن است./ع

برچسب ها: تقدیر ، رییس ، جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.