سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز راهی تور لانکاوی مالزی شد

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز برای تکرار عناوین قهرمانی خود راهی تور لانکاوی مالزی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، پرافتخارترین تیم ورزشی آذربایجانشرقی و دوچرخه سواری کشور ، پتروشیمی تبریز در حالی پای در این رقابتها میگذارد که سال 2012 را با تمام ناملایمت های با نائب قهرمانی در آسیا در بخش تیمی و قهرمانی رکابزن تبریزی حسین علیزاده در آسیا پشت سرگذاشت.

پتروشیمی تبریز که با تلاش و پیگیری های استاندار ، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و نمایندگان مردم استان مجلس شورای اسلامی ، هیات مدیره پتروشیمی تبریز را بر حمایت از این تیم پایداری و قوی و افتخار آفرین در استان وا داشت.

سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی بعنوان رییس مجمع پتروشیمی تبریز با ادامه فعالیت تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز موافقت کرده نظر موافق ایشان را برای ماندن تیم در تبریز و ادامه سرمایه گذاری در این رشته دریافت شد.

تیم پتروشیمی تبریز رقابت خود را از روز پنجشنبه در تور بین المللی لانکاوی یکی از مهمترین تورهای آسیایی در 10 مرحله آغاز خواهد کرد که اتفاقات خوبی در این تیم روی داده است.

بازگشت قادر میزبانی رکابزن مطرح استان و کشورمان و دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی پس از یکسال دوری از دوچرخه سواری ، بازگشت مهدی سهرابی به تیم پتروشیمی تبریز ، حضور جوانان جویایی نام و بی ادعای کشور و تبریز همچون امیر کلاهدوز ، سعید صفر زاده ، علیرضا عسگر زاده و حسین ناطقی در ترکیب تیم و هددایت این تیم از سوی احد کاظمی رکابزن پرفتخار تور بین المللی آذربایجان از اتفاقات خوب این تیم خواهد بود./ب

برچسب ها: تیم ، دوچرخه ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.