سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام نويسي در طرح مسکن مهر پرديس ادامه دارد

مديرعامل شهرجديد پرديس از ادامه نام نويسي متقاضيان واجد شرايط در طرح مسکن مهر خبر داد و گفت: 80 هزار مسکن ويژه دردست ساخت است که تاکنون اطلاعات بيش از 50 هزار نفر واجد شرايط براي آن پايش و نهايي شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي هدايت در مصاحبه با راديو اقتصاد با بيان اينکه ظرفيت نام نويسي براي واجدان شرايط همچنان وجود دارد، تاکيد کرد: هيچ نيازي نيست افراد داراي شرايط وارد بازار پرابهام دلالي شوند و در آينده هم زيان ببينند.

وي گفت: کارگزاري هاي مسکن مهر شهر پرديس آماده دريافت مدارک و پايش اطلاعات متقاضيان هستند و کساني که اين شرايط را دارند نبايد وارد بازي هاي دروغين رسانه اي و دلالي شوند چون در نهايت هم خريدار و هم فروشنده متضرر خواهند شد.

هدايت افزود: نظارت کامل بر ساخت و ساز و بازار مسکن ويژه مهر داريم و هر زماني که مشخص شود فردي از اين امکانات  سوء استفاده کرده است در همان زمان امتياز مسکن مهر لغو خواهد شد.

وي گفت: کساني که به هر شکلي مي خواهند مسکن مهر را خريد و فروش کنند مطمئن باشند مسکني دست آنها نخواهد رسيد و ضرر خواهند ديد.

مديرعامل شهرجديد پرديس از شهروندان خواست هر موردي که در اين زمينه مشاهده کردند اطلاع دهند و مطمئن باشند رسيدگي خواهد شد./عب
برچسب ها: مسکن ، مهر ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.