سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

پروژه‌های خوزستان تا آخرین لحظه خدمت دولت مدنظر است

وزیر کشور گفت: تا آخرین لحظه خدمت دولت دهم، همه پروژه‌ها و مصوبات دولت و مواردی که در حوزه کاری وزارت کشور است چون عمران شهری و روستایی و افتتاح پروژه‌ها در استان خوزستان بررسی و پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مصطفی محمد نجار صبح امروز پس از ورود به فرودگاه اهواز در جمع مسئولان استانی که برای استقبال از وی در فرودگاه حاضر شدند، اظهار کرد: هدف از این سفر در وهله اصلی دیدار با مردم ولایتمدار و غیور استان خوزستان است که به حق نماد شجاعت و ایستادگی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی دولت و خدمتگزاران، رسیدگی و توجه به مردم به ویژه در خوزستان است، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت خدمات، توجه به شاخص‌ها، توجه مضاعف به پروژه‌های عمرانی و توسعه این خطه در دولت نهم و دهم با جدیت مدنظر قرار گرفته است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظه خدمت دولت دهم، کارها به خوبی انجام می‌شود و همه پروژه‌ها و مصوبات دولت و مواردی که در حوزه کاری وزارت کشور است چون عمران شهری و روستایی و افتتاح پروژه‌ها در استان خوزستان بررسی و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اهداف این سفر تصریح کرد: توجه به مباحث امنیتی و مربوط به قاچاق کالا و مواد مخدر و افتتاح دو شهرستان جدیدالتاسیس حمیدیه و کارون از دیگر اهداف در دستور کار قرار گرفته سفر امروز است./ج1

برچسب ها: اهواز ، پروژه ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.