سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه 125هزارتنی انواع مواد پلیمری در بورس کالا

در تالار فراورده های نفتی وپتروشیمی ،در صورت تقاضا بیش از 125هزارتن انواع مواد پلیمری،قیر و وکیوم باتوم عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،امروز 1اسفند در تالار فراورده های نفتی و پتروشیمی در صورت تقاضا، بیش از 125 هزار تن انواع مواد پلیمری، قیر و وکیوم باتوم عرضه می شود. مجتمع های پتروشیمی آبادان، آریا ساسول، اروند، امیرکبیر، بندرامام، پلی نار، تندگویان، جم، خوزستان، رجال، غدیر، لاله، مهر و شرکت پلیمر کرمانشاه از جمله مجتمع های پتروشیمی عرضه کننده در این روز هستند.


 همچنین، شرکت های نفت جی، نفت پاسارگاد، قیر و آسفالت غرب و تولیدی قیر شرق از جمله عرضه کننده کنندگان قیر در این روز هستند. شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با عرضه 15 هزار تن وکیوم باتوم تنها عرضه کننده این محصول در این روز خواهد بود.


براساس این گزارش، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، شرکت نورد آریان فولاد 2200 تن نبشی 12 را با قیمت پایه 18 هزار و 500 ریال روی تابلوی عرضه خواهد برد. علاوه بر این، گروه صنایع افق البرز، 140 تن مس مفتول را با قیمت پایه 224 هزار و 23 ریال و به صورت نقدی عرضه ، 69 هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.


همچنین  در این روز و در تالار صادراتی،شرکت نفت جی، 48 هزار تن قیر 6070،  18 هزارتن قیر 85100 را با قیمت پایه 660 دلار در هر تن برای هر دو کالا عرضه می کند. همچنین، این شرکت 2 هزار تن قیر MC250  را با قیمت پایه 830 دلار در هر تن، روی تابلوی عرضه می برد. 


شرکت توسعه کروس انرژی از دیگر شرکت هایی است که در این روز با عرضه یکهزار تن قیر 6070 با قیمت پایه 549 دلار در هر تن در تالار صادراتی حضور خواهد یافت می کند./عب

برچسب ها: بورس ، شاخص ، بورس کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.